Uitgerekend juni 2019

Je leeft toch een beetje van echo naar echo! Helaas zit er een hele gat tussen de termijn echo en 20 weken echo. (als je geen pretecho doet)
Ik mag 1 dec voor de termijn echo super spannend! 
veel succes voor degene die nog in afwachting zijn. 

Ik ben zojuist bij de verloskundige geweest. Ik ben nu volgens de berekening 9 weken en 2 dagen. Over precies een week de termijnecho. 
Het klikte goed met de verloskundige, gelukkig want ik denk dat dat belangrijk is. 
Veel stof tot nadenken over nipt en combinatietest, al denk ik dat wij alleen een extra echo laten doen rond 13 weken, waar ze heel gericht kunnen kijken en een hoop uit kunnen halen. 

Mijn echo was goed, maar ik zit volgens de echo nu op 7+4 ipv 8+2, dat zou betekenen dat ik naar juli doorschuif. Maar eerst de termijnecho maar afwachten voordat het weer veranderd ;-) 
Intussen lees ik wel actief mee in dit topic. Pff, ben moe dus ik ga even bijtanken. 

Hier alles nog steeds zijn gangetje, inmiddels 11+4. Volgende week dinsdag onze derde echo / termijnecho. Toch weer spannend hoor!

Hoi allemaal! 
Ik ben op dit moment 9wk4d zwanger ongeveer. Dit zou betekenen dat ik 22 juni uitgerekend ben. Ik ben nog jong en dit is een ongeplande zwangerschap. Vandaar dat ik niet precies weet hoe lang ik zwanger ben. Echter zijn mijn vriend en ik super blij met dit nieuws en is de kleine hartstikke welkom. Ik vind het allemaal erg spannend en heb toch wel veel last van alle kwaaltjes..
ik volg graag deze topic en hoor graag ervaring van anderen! Wij hebben zaterdag onze eerste echo/termijnecho 

Welkom gebruiker!
Ik ben gisteren in mijn negen maanden boek begonnen. Echt leuk om te doen! Ik heb er eentje met streepjes op de voorkant, van Lantaarn. Houden jullie ook iets bij?

Terug
Bovenaan