Uitgerekend juni 2019

Vanmiddag de termijnecho, spannend! Ben benieuwd wat mijn uitgerekende datum gaat worden; zelf heb ik 12 juni berekend. 
Hoop alleen dat ik me tegen de tijd van de echo al wat fitter voel. Krijg bijna geen hap door m'n keel en wat misselijk. Wellicht gewoon wat spanning ?
Tulipaa ik heb het 9 maanden dagboek van Pauliene Oud. Ook erg leuk, loop alleen wel paar weken achter met invullen.. Maar snel wat werk van maken! 

Hey Allemaal, 
Ik heb inmiddels ook de termijn echo gehad en ook bij mij was alles goed! Ik ben een dag naar voren geplaatst. Ik ben nu 11+3 en mijn datum is 10 juni :D ik schrijf ook in een zwangerschapsboek van Sophie de giraf. Erg leuk! Vraagje aan jullie: dragen jullie ook al zwangerschapsbroeken? Bij mij zitten mijn broeken echt niet lekker meer, die druk op mijn buik is niet fijn maar de zwangerschapsbroek en vind ik zo laag zitten.. Dilemma hihi

Ja ik houd het boek van maan amsterdam bij. Erg leuk 9maanden boek.
Ik heb al zwangerschaps broeken en malliots. En wat een opluchting. Net zoals meegroeibh's. Tip, asos.com 

Echo was goed, hartje gehoord ?? Ben zelfs een paar dagen vooruit gezet naar 9 juni ipv 12 juni. Kindje is erg beweeglijk je zag zelfs de vingertjes (nu al verliefd op ons mooie hummeltje).
Annaaa ik draag ook zwangerschapsbroeken. Echt een uitkomst! Heb ook meegroeibh's. Soms is het zelfs fijn om gewoon even geen bh te dragen.

@Annaaa, ik draag ook al zwangerschapsbroeken. Heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar sinds maandag ben ik overstag gegaan en maar goed ook, de duk werd te groot

Over precies een week hebben wij onze eerste echo, erg zenuwachtig hier. 
Ik ben nog steeds erg misselijk en erg vermoeid. Ik heb mijn teamleider op mijn werk in vertrouwen genomen en het daar tegen verteld. Hij was gelukkig erg blij voor me en gaf aan dat we het nog even stil houden maar dat er vanuit zijn kant zeker begirp voor is als ik me ff niet zo top voel en het werk misschien wat minder snel gaat.
Ik ben een workaholic, dus dit is erg frusterend voor me. Ookal weet ik uiteraard dat dit zoveel mooier is dan een baan haha. 

Zojuist mijn 10 weken echo ook gehad. 
En allrs was gelukkig goed!

Zo bijzonder om al kleine stompjes te zien , de kleine was al lekker aan het zwaaien. Heerlijk. 

6 december termijnecho :) 

Terug
Bovenaan