Uitgerekend juni 2019

@ euqinimod bedankt voor de tip! Ik ga zeker even kijken :)
@divingwomen: als ik het zo zie zijn wij ongeveer even ver verschillen maar een dagje! Leuk!
Ik ben blij dat al meerdere aan de zwangerschapsbroeken gaan :D als ik het tegen anderen zeg zeggen ze allemaal nu al? Dan voel ik me echt modder vet haha ik vind de meegroeibh van noppies het prettigste heb er nu 2 van gekocht. Ben inmiddels al 2 maten groter moeten gaan (al vanaf week 5) dat was het eerste dat groeide bij mij! Maar inderdaad soms ook fijn om even lekker geen Bh aan te hebben!
Ps bij prenatal is er black friday deal met 20% op alle kleding ik geloof dat de actie tot zondag is! 

Wat fijn, zoveel goede echo’s weer! Ik draag nog geen zwangerschapsbroeken, maar ben ook pas elf weken. Heb wel al nieuwe bh’s moeten kopen Haha.

Hoi allen,
Al een tijd mee gelezen en nu toch maar tijd voor een berichtje. Ik ben 24 juni uitgeteld. Ruim 9 weken nu dus. Vorige week eerste echo gehad.  En het zijn er twee!! Volledig overdonderd, nog steeds. Ook gezien er een week verschil zit in de groei. Dus ook nog erg spannend en onzeker. Kon de volgende dag al naar de gynaecoloog, kan alle kanten nog op. Nu 'geduld' tot 3 december, voor zover ik dat nog heb. Gelukkig geen lichamelijke kwaaltjes tot nu toe.
Groetjes!

Hallo!
ik sluit me ook graag aan! Ik ben 33 jaar, een jaar geleden gestopt met de pil en 2 keer een miskraam gehad rond de 6 weken.
Vandaag ben ik echter 9 weken zwanger dus ik durf blij te zijn en me hierbij aan te sluiten!
Vorige week naar de verloskundige geweest voor een intake en kennismaking en 5 december een echo geplant.
Het is ons eerste kindje dus alles is nieuw en ontzettend spannend!!
Volgens internet ben ik 27 juni 2019 uitgerekend!!
Ik vind het nu al leuk om jullie ervaringen te lezen en vooral herkenbaar dat het niet gek is dat ik al een nieuwe BH wil ?

Ik werd vanmorgen door de verloskundige gebeld. Ik had gister bloed geprikt, en ze hadden blijkbaar de uitslag al binnen. Ze belde om te vertellen dat ik een recept moet komen ophalen voor het ijzer. Ik blijk een te laag ijzergehalte te hebben. Nou, was het bij m'n eerste zwangerschap ook al zo, maar niet zo lang dat ik aan de pillen moet. Aan de ene kant denk ik, dan ben ik minder moe en slapjes. (Ik heb afgelopen 2 weken wel behoorlijk wat zwakke momenten gehad, met spugen erbij) Maar aan de andere kant, ik heb nu al last van obstipatie, dat wordt dan alleen maar erger daardoor. Ik moet volgende week weer naar de verloskundige, dan kan ik het erover hebben. Maar goed. Zijn er meer die een te laag ijzergehalte hebben? Of hebben jullie nog geen bloed geprikt? 
Verder was de termijnecho vorige week goed, kregen een mooi kindje te zien, met een mooi kloppend hartje. Uitgerekend op 9 juni. Heel blij natuurlijk. Vanmiddag kwam de shirt met 'hoera, ik wordt grote zus' erop bezorgd. Maar kunnen we het wereldkundig maken. 
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. ;-)

Vanavond de termijn echo gehad! En ik was weer eens super zenuwachtig. 
Maar alles is goed en we zijn van 11 juni naar 8 juni verschoven! 
Ben alleen nog steeds iedere dag kots misselijk! Hebben jullie hier ook last van? 
Volgende afspraak gaan we het hartje beluisteren! ?

hoe verloopt het bij jullie verder?

@Annaaa, @basilicum, @D-Roosje,
idem hier, sinds vorige week weinig tot geen symptomen meer.
Wat ik wel heb is menstruatie achtige pijn sinds 3 dagen ben nu 11+1 week. Maar ik las hier op het forum dat dit wel meer voorkomt en het groeien van de baarmoeder is.

Terug
Bovenaan