Uitgerekend juni 2019

Helaas.. het is niet goed. Vruchtjes zijn niet gegroeid. Maandag naar de gynaecoloog voor medicatie om het op te wekken..
Het kwam voor ons niet als een schok, we hadden het beiden al verwacht en hebben er al veel om gehuild. Het is nu tijd om deze zwangerschap af te sluiten en uit te kijken naar de volgende poging..
Vraag me wel af of iemand ervaring heeft met die medicijnen? Hoe snel kwam het op gang, en kon je nog gewoon werken?

Ahhh heel veel sterkte sparklingsky. Ik heb zelf ook de medicijnen gekregen. Dit kwam dezelfde dag nog op gang. Ik was 8,5 week toen en kreeg best wel heftige krampen waarbij je alleen paracetamol mag. Ik hoefde maar 1x 4 tabletten. Soms moet je dit herhalen. Ik raad je wel zeker aan om even een paar dagen vrij te nemen, het bloeden kan wat langer aanhouden. Als de vruchtjes eruit zijn dan zullen de krampen verdwijnen en het bloedverlies minderen. Als je nog vragen hebt dan mag je altijd een bericht sturen ik ben een open boek. 

Sparklingsky, je had er al een beetje rekening mee gehouden, maar wat erg dat het ook echt niet goed zit, heel veel sterkte!

Sparklingsky; ik heb in augustus een miskraam gehad en toen ook opgewekt met medicijnen. Ik was toen zo'n 9 weken zwanger. Ik dacht dat ik wel kon gaan werken, maar dat ging echt niet. Ik heb veel pijn gehad van de krampen. Bij mij na de eerste 4 tabletten wel veel pijn, maar er kwam nog niets los. Daarna 24 uur later 2e dosis. Paar uur later, in de nacht kwam alles er uit. Gelijk was de pijn ook weg, erg apart maar wel een opluchting, wist af en toe echt niet waar ik het zoeken moest van de pijn. Nadat alles er uit kwam heb ik nog zo'n 4 dagen bloedverlies gehad, vergelijkbaar met normale menstruatie. Nu is mijn verhaal maar 1 verhaal, het is niet voor iedereen hetzelfde. Heel veel sterkte met het verlies en het verwerken.

SparklingSky heel veel sterkte! Geen ervaring et opwekken van miskraam, maar wel met een miskraam. Kan je alleen meegeven om te blijven praten over de miskraam met je partner zolang jullie daar behoefte aan hebben! 
Liefs x

@sparklingsky sterkte!!! Ik heb geen ervaring met die pillen. Bij mij is het geheel natuurlijk afgestoten. Maar ik ken mensen die het wel met pillen hebben gedaan. En hun geven aan dat het fijn is dat het snel werkt en de mk daardoor snel voltooid is. Want hoe rot het ook is. Als het eenmaal niet meer leeft is het ergens toch prettig dat het eruit is. Dan kun je rouwen. Ik hoop dat je indien je daar behoefte aan hebt het kunt opvangen. Ik vond dat erg fijn omdat we het konden begraven en het een fysieke plek konden geven . Nogmaals heel veel sterke  

Terug
Bovenaan