Uitgerekend juni 2020

Dag dames! Mag ik me bij jullie groepje voegen? Ik deed afgelopen zondag 13/10 een test en deze was duidelijk positief ? Superblij maar ook een beetje bang aangezien ik eerder dit jaar al 2 miskramen had (10 en 5 weken ver). Mijn man en ik hebben al 2 oudere dochters van 10 en 12 en hopen 23/6 het kersje op onze taart te mogen ontmoeten. Spannend afwachten dus tot de eerste afspraak voor een echo op 18/11 ??? Zeker ook omdat ik 37 ben en dus voor mezelf wel de tijd voel tikken. We zijn intussen een jaar aan het proberen dus hopelijk mag het deze keer zo zijn. 
Momenteel behalve pijnlijke borsten (vooral aan de zijkant - auw!), af en toe wat duizelig en een zeurende pijn in onderbuik en -rug weinig klachten. Maar is nog vroeg natuurlijk, 4+2. 
Benieuwd om jullie ervaringen mee te lezen!

Hallo allemaal
Ik hoor ook bij de juni 2020 groep :) vorige week een bloedtest gedaan bij de huisarts en die bevestigde het goede nieuws van de test.
Voor ons is het ons eerste kindje wat het ook gelijk erg spannend maakt! Eerste echo staat gepland de laatste week van oktober... 
dikke proficiat allemaal! 

Hoi dames,
Wij hebben afgelopen zondag een positieve test gehad. Onwijs blij maar ook erg spannend. Voor ons de eerste. Volgens berekeningen mogen wij de kleine 18 juni verwelkomen. 
Ik heb het alleen twee vriendinnen verteld maar verder durf ik nog tegen niemand wat te zeggen. 
We zijn pas verhuisd en heb me dus net maar ingeschreven bij de lokale huisarts om daar de afspraak te kunnen maken. Ook maar op zoek naar een verloskundige. 
Behalve wat lichte klachten (soms wat misselijk/weeïg, opgeblazen gevoel, darmkrampen, moe, matig slapen, op z'n tijd mega chagereinig of emotioneel) voel ik me verder prima. Hoop echt dat t zo blijft. 
De darmkrampen vind ik wel spannend, gezien alle horrorverhalen op internet over bbz Enzo maar tot nu toe lijkt alles prima met de vrucht.
Groetjes, 
Maaike

Hoi dames,
Wij hebben afgelopen zondag een positieve test gehad. Onwijs blij maar ook erg spannend. Voor ons de eerste. Volgens berekeningen mogen wij de kleine 18 juni verwelkomen. 
Ik heb het alleen twee vriendinnen verteld maar verder durf ik nog tegen niemand wat te zeggen. 
We zijn pas verhuisd en heb me dus net maar ingeschreven bij de lokale huisarts om daar de afspraak te kunnen maken. Ook maar op zoek naar een verloskundige. 
Behalve wat lichte klachten (soms wat misselijk/weeïg, opgeblazen gevoel, darmkrampen, moe, matig slapen, op z'n tijd mega chagereinig of emotioneel) voel ik me verder prima. Hoop echt dat t zo blijft. 
De darmkrampen vind ik wel spannend, gezien alle horrorverhalen op internet over bbz Enzo maar tot nu toe lijkt alles prima met de vrucht.
Groetjes, 
Maaike

Hoi dames, 

Na gister een hevig bloedende dag, vandaag minder bloed maar zojuist het vruchtje verloren. 
Ik heb het begraven in de tuin, ik kon het niet zo even door de wc spoelen. 
Misschien raar, maar zo voelde het beter. 

Ik was volgens berekening 7 weken, het vruchtje was volgens de echo 5,5. 
Dus het groeide al even niet meer.
Helaas is mijn man aan het werk. Mijn zoon is thuis omdat zijn juf ziek is en mijn dochter is ook thuis. 
Ik zit te denken om het weekend niet te gaan werken zodat ik toch nog een beetje kan bijkomen. Heb al paar nachten bijna niet geslapen, en overdag dus ook geen rustmoment. 

@Cloewja och jee wat heftig voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat jullie snel meer geluk hebben. Rust goed uit en zorg goed voor jezelf! 

Terug
Bovenaan