Uitgerekend juni 2020

@cloewja,. Aaaaaah neeeee wat stom :( 
Ik begrijp heel goed dat je het begraven hebt IPV doorgespoeld, dat zou ik denk ik ook doen. En groot gelijk dat je jezelf even een paar dagen vrij geeft. Hoe pril nog, het blijft heftig! Hou je taai meid en sterkte de komende tijd❤️

Hoi allen,
Ik wil mijn verhaal hier ook wel kwijt. Zondag 6 oktober positieve test gehad (clear blue digital) volgens mijn berekening zou ik 10 juni uitgerekend zijn. Tot op heden nog geen enkel zwangerschapssymptoom gehad. Niet misselijk, geen zere borsten, niks.  Afspraak bij de vk begin november. Gisteravond kreeg ik wat bruine afscheiding en vanmiddag ineens meer bloedverlies. Gelijk vk gebeld en kan nu morgen komen voor een echo (6 weken) erg spannend. Gekke is dat het bloeden nu weer gestopt is alleen weer bruine afscheiding.
Nu heb ik nog een keer een zwangerschapstest gedaan (sensitest) en hierop is geen 2e streepje te zien. Maak me nu toch wel ernstig zorgen of ik nog wel zwanger ben :-(
Moet ik me voorbereiden op slecht nieuws morgen?

@tries snap dat je bezorgt bent. Geen zwangerschapskwaaltjes hoeft nog niks te zeggen. Dat had ik bij mijn eerste ook niet. Maar dat je tweede test negatief was, maakt het wel heel onzeker. In principe test elke test positief als je zwanger bent, ongeacht duur of goedkoop merk. Maar zekerheid heb je echt pas morgen als je bij de vk bent geweest. Hoop heel erg voor je dat het meevalt en de test het verkeerd had...

Hi moeders!
Ik ben ook in juni uitgerekend. Op 12 juni! ben nu precies 6 weken zwanger. Over 2 weken heb ik mijn eerste echo! Ik ben zwanger geworden op mijn huwelijksnacht op 20 september haha! Omdat ik bij de eerste echo ga horen of het hartje klopt vond ik het wel echt spannend. Zijn er meerdere die het spannend vinden? Ieder geval leuk om met de topics mee te lezen! 

Hoi meiden,
ik heb ondertussen mijn eerste echo gehad bij 7 weken. En er is een hartje te zien! Whoehoeeeee! We zijn echt super blij. Ik ben nu rond 6 juni uitgerekend en mag over een maand voor de 11 weken echo langskomen. 
Ik vind het nog steeds allemaal erg spannend maar nu de eerste bevestiging er is begint het toch wel heel erg echt te worden.
Succes aan alle andere dames!
De Facebookgroep kan ik helaas niet joinen,ik heb geen Facebook haha ;-)

Terug
Bovenaan