Uitgerekend juni 2020

Vanmorgen weer een echo gehad. 
Wij hadden ons er al bij neer gelegd Dus omdat ze belden of ik eerder kon komen (te veel tijd tussen afspraken) ben ik ook alleen gegaan.
Mijn baarmoeder is leeg, wat we dus al wisten maar wel fijn om even te zien dat het echt leeg is. Klinkt raar maar het maakt het wel definitief nu je het gezien hebt.
Wij geven uiteraard niet op en hopen dan ook snel een derde (vierde) wondertje te mogen verwelkomen.

Wel leuk, ze herkende me gelijk (had een andere) en vroeg hoe hé tmet de kleine meid ging etc. Ze kon zich moeilijk voorstellen dat het alweer bijna een jaar geleden is dat mijn dochter is geboren 

Hi allemaal! 
Als alles goed mag gaan verwachten wij eind juni ons 2de kindje. 
Wij hebben al een dochtertje, zij wordt in december 2 jaar. 
Wij hebben helaas al 3 miskramen gehad dus weer een spannende tijd!! Eerste echo staat voor 11/11 gepland. 

Van alles gelezen (vrij veel dus ;)
Ik sluit me ook bij deze groep aan. (Denk dat er vele van jullie op Facebook al zitten) 
Alle gefeliciteerd met zwangerschap!
Bij degene waar mis is gegaan sterkte! Zal vast zwaar zijn. 
Ik ben 12 juni uitgerekend. Van ons 7de kindje. Zal de afspraak eens maken bij de vk. 
Ben vandaag 7 weken erg moe moe moe en hoofdpijn. 

Hoi dames
Voor degene met een eerste zwangerschap, hebben jullie ook zo last van stress? Ik merk dat ik me continue zorgen maak of alles wel goed is. Ik heb ook niet echt symptomen behalve lichte buikpijn klachten. Afgelopen zaterdag gaf de clearblue test 2-3 weken aan, omdat ik zo weinig klachten had heb ik vandaag opnieuw de clearblue test gedaan en die gaf weer hetzelfde aan 2-3 weken. Zo stom, maar ik vraag me meteen af of mijn hcg wel oploopt. Ik had daarnet met het plassen ook heel licht bruine afscheiding.
Veel zorgen / stress dus. 
Iemand die dit ook heeft (gehad)? Tips om te ontstressen? 

Euhh ja, wel een beetje ?. Echo duurt me echt veel te lang, moet nog 3 weken wachten ?‍♀️.

Vandaag urine laten testen vanwege mogelijk onderliggende blaasontsteking maar ditvwas het niet. Dan mogelijk toch al wat bandenpijn.
Lees deze link even Nugget: 
 https://www.oudersvannu.nl/zwanger/zwangerschapssymptomen/bruine-afscheiding/

En anders gewoon verloskundige bellen. 

Heel veel sterkte Cloewja!

Hey allemaal! 
Ook ik ben op 12 juni uitgerekend. Mijn oudste is inmiddels al 12 jaar. A.s. Donderdag hebben we de intake en echo. Ben benieuwd. 
Momenteel lig ik op bed....constant misselijk en ziek. Als ik rechtop ga zitten of lopen moet ik overgeven. Het is pas sinds een week dat ik me zo misselijk voel, maar ik word er nu al behoorlijk simpel van...?
Ik word graag lid van een facebookgroep. 

Hi allemaal!
Ik lees ook al even mee. Vorige week zaterdag een positieve test in handen! Clearblue gaf aan 1-2 weken zwanger. Als alles goed gaat uitgerekend op 22 juni 2020. 
Ik merk ook dat ik het moeilijk vind om niet te stressen. Ik ben wel wat vermoeid, heb af en toe lichte buikkrampjes en vlagen van een soort leeg gevoel in mijn maag, meer niet. De bruine afscheiding herken ik, daar heb ik ook last van met afvegen. De eerste echo staat gepland op 5 nov. met 7+1 weken. 
Wat een spannende periode zeg!

Terug
Bovenaan