Uitgerekend juni 2020

Dag allemaal
ik mag volgende week voor een eerste echte echo gaan. Ik had ook enorme krampen en buikpijn een week of 2 geleden. zo erg dat ik er 's nachts wakker van werd. De huisarts raadde me aan om toch even naar vk te gaan om een aantal zaken uit te sluiten (want ben helemaal niet zo kleinzerig). Ze was blij dat ik kwam en heeft ook meteen gezien dat het vruchtje juist zat maar dat mijn baarmoeder waarschijnlijk erg aan het uitzetten was en vandaar die felle pijn.. Maar ze merkte ook op dat ik waarschijnlijk minder ver was dan eerst gedacht (onregelmatige cyclus). Het vruchtje was nog heel erg klein. Volgende week zou het hartje hoorbaar moeten zijn. Toch wel spannend hoor! Ik hoop natuurlijk dat het goed gegroeid is en alles ok is... toch altijd wat ongerust. Zal wel normaal zijn zeker? 
Als die echo ok is, vertellen we het ook aan onze familie. Heel benieuwd naar hun reactie... het is ons eerste kindje. Officieel is dat nog wat vroeg, maar moest het mislopen zou ik het ook graag willen delen dus vind ik het niet verkeerd. Wat denken jullie? Mijn vriend vindt 'ons geheimpje' wel leuk en zou liefst nog even wachten. 
Heel veel succes dames! 

@ boogschuttertje heel veel sterkte!
@parenttobe afgelopen weekend hadden we een borrel met buren, toen heb ik gezegd dat ik aan de antibiotica zat vanwege een ontsteking. Vanavond heb ik een verjaardag maar mijn vriend gaat niet dus ik ga zeggen dat ik hem nog op moet halen. Ik wil voor de zekerheid niet meer voetballen (vanwege kans op een bal in mijn buik) dus daar moet ik ook nog een blessure gaan verzinnen dat ik niet meer mee kan doen. Lastig hoor! Helemaal omdat ik heel slecht kan liegen en je aan mijn gezicht snel ziet als iets niet klopt. Op mijn werk hadden ze het bijna door toen het erover ging, ze zeiden meteen oh ze word rood. Dus toen heb ik het maar als 'grapje' op gegooid ja ben zwanger zien jullie dat niet, word een drieling denk ik. Hopelijk is het nu even uit de lucht haha. 

@spannendetijd wij vertellen het ook na de 1e echo aan ouders en broer/zus. Als er dan iets mis gaat zouden we het ook willen delen. Maar willen wel eerst de informatie van de eerste echo graag hebben. Ik denk dat we het verder na de 12 weken pas vertellen. 

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd zwangeren! 
Na onze eerste, nu 14mnd, geen  cyclus meer gehad. Dus via de huisarts toch doorverwezen naar de gynaecoloog. Volgende week een afspraak om te checken wat er aan de hand is. Nu zat het me toch niet helemaal lekker, voelde me anders dus donderdag een test gedaan en bleek gewoon al zwanger! Super blij en ook heel verbaasd.. Later clearblue test gedaan en die gaf 3+ aan.. Geen idee precies hoe lang dus, maar denk ergens in juni uitgerekend..
Ziekenhuis gebeld en de afspraak kan blijven staan, gaan ze een termijnecho doen, dat is dus wel even wat anders! Twee weken daarna intake bij de verloskundige. Zo blij! Hopelijk is het ook allemaal oké.
Groetjes! 

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd zwangeren! 
Na onze eerste, nu 14mnd, geen  cyclus meer gehad. Dus via de huisarts toch doorverwezen naar de gynaecoloog. Volgende week een afspraak om te checken wat er aan de hand is. Nu zat het me toch niet helemaal lekker, voelde me anders dus donderdag een test gedaan en bleek gewoon al zwanger! Super blij en ook heel verbaasd.. Later clearblue test gedaan en die gaf 3+ aan.. Geen idee precies hoe lang dus, maar denk ergens in juni uitgerekend..
Ziekenhuis gebeld en de afspraak kan blijven staan, gaan ze een termijnecho doen, dat is dus wel even wat anders! Twee weken daarna intake bij de verloskundige. Zo blij! Hopelijk is het ook allemaal oké.
Groetjes! 

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd zwangeren! 
Groetjes! 

Terug
Bovenaan