Uitgerekend juni 2022

Hoi Allemaal, 
Wat leuk om hier mee te lezen. Ik had afgelopen woensdag mijn positieve test in handen!! Kan het nog steeds niet geloven dat het echt zo is. Heel bizar allemaal. Dit is ons eerste kindje. Dus allemaal heel spannend. Hoe ik het heb berekend ben ik 14 juni uitgerekend.

Hallo allemaal! 
Ik had dinsdag een positieve test in handen. Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk. Het lijkt mij heel gezellig om met jullie mee te kletsen. 

Hoi allemaal!
Gefeliciteerd met de positieve test❤️

Ik heb afgelopen dinsdag positief getest. Ben nu volgens eigen berekening 4+3, had een cyclus van 26 dagen.
15 juni uitgerekende datum. We hebben 27 oktober eerste echo met 7 weken ivm miskraam in februari.

Ik heb mega pijnlijke borsten, vooral in de ochtend menstruatie achtige krampen, en vooral heel moe ?

[quote quote=10491821]Hoi Allemaal!Na een paar positieve testen ben ik er zeker van, ik ben zwanger ?? Na berekening ben ik +-7 juni uitgerekend. Dit gaat mijn eerste zwangerschap en kindje worden dus ik weet nog niet wat me allemaal te wachten staat, maar ik ben er al enorm blij mee ? Ik heb weinig klachten behalve wat gerommel in mijn onderbuik af en toe, en lichtelijk zere borsten.[/quote]
Hier beetje dezelfde situatie. Vandaag een positieve test in handen (durfde niet eerder te testen. Maar ook rond 7 juni uitgerekend en eerste kindje. Ook dezelfde lichte klachten af en toe haha.
Oh en gefeliciteerd allemaal! 

Hallo dames,
Ik heb afgelopen zaterdag positief getest! Mijn 2e kindje. Vind het weer allemaal zo spannend! Gefeliciteerd dames wie er ook positief heeft getest

Hoi allemaal en gefeliciteerd!

Ik heb vanmorgen een positieve test gehad en op basis van eigen berekening zou ik dan 26 juni uitgerekend zijn van ons tweede kindje. In januari heb ik een miskraam gehad, en voor mijn zoontje ook al 3 misgelopen zwangerschappen, dus durf er nog niet helemaal vanuit te gaan dat het deze keer wel goed gaat, maar de eerste hindernis is weer genomen: ik ben zwanger!
Ik heb me maar meteen weer ingeschreven bij de verloskundige en verwacht over ongeveer 2 weken de eerste echo ivm verhoogd risico op nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Ik kon het haast niet geloven toen ik na toch alweer een tijdje opnieuw proberen voor een tweede er eindelijk dat tweede streepje verscheen. Ik heb meteen een tweede zwangerschapstest gedaan en ben daarna met trillende handen naar beneden gelopen om mijn man te vragen of hij ook echt een tweede streepje zag, maar hij zag ze ook. Verklaart wel meteen waarom ik de afgelopen dagen toch sneller moe ben, een opgeblazen buik heb en de hele tijd van die gloeiende wangen heb. Vooral door dat laatste heb ik het gevoel dat iedereen het al aan me kan zien.

Gefeliciteerd allemaal! Wat is zo'n positieve test toch fijn om te zien he!?
Ik heb gisteren positief getest. Het was een soort van bevestiging. Ik had vorige week erge krampen, ontzettend zere borsten en misselijk. Ook kon ik de reuk van de vaatwasser niet verdragen. Dit had ik bij onze eerste ook. 
Volgens mijn eigen berekening zou de uitgerekende datum rond 22 juni moeten liggen. 

Gefeliciteerd iedereen! Ik heb gister een positieve test gehad. Erg blij en nog zo onwerkelijk. Eind juli een curretage ondergaan met 11 weken zwangerschap van een tweeling allebei de hartjes gestopt met kloppen. Nu dus nog wat spannender allemaal weer. Heb al een zoontje van 3 jaar! Maar geniet allemaal meiden!

Terug
Bovenaan