Hoi allemaal en gefeliciteerd!
Ik heb vanmorgen een positieve test gehad en op basis van eigen berekening zou ik dan 26 juni uitgerekend zijn van ons tweede kindje. In januari heb ik een miskraam gehad, en voor mijn zoontje ook al 3 misgelopen zwangerschappen, dus durf er nog niet helemaal vanuit te gaan dat het deze keer wel goed gaat, maar de eerste hindernis is weer genomen: ik ben zwanger!
Ik heb me maar meteen weer ingeschreven bij de verloskundige en verwacht over ongeveer 2 weken de eerste echo ivm verhoogd risico op nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Ik kon het haast niet geloven toen ik na toch alweer een tijdje opnieuw proberen voor een tweede er eindelijk dat tweede streepje verscheen. Ik heb meteen een tweede zwangerschapstest gedaan en ben daarna met trillende handen naar beneden gelopen om mijn man te vragen of hij ook echt een tweede streepje zag, maar hij zag ze ook. Verklaart wel meteen waarom ik de afgelopen dagen toch sneller moe ben, een opgeblazen buik heb en de hele tijd van die gloeiende wangen heb. Vooral door dat laatste heb ik het gevoel dat iedereen het al aan me kan zien.