Uitgerekend juni 2022

Gefeliciteerd iedereen! Vrijdag erachter gekomen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje, volgens eigen berekening 16 juni uitgerekend. 2 november de eerste echo, hoop dat de weken snel een voorbij gaan! Nog weinig klachten gelukkig :)

Hoi! Gefeliciteerd allemaal!Ik ben Nu 5 weken en 1 dag zwanger met een fertiliteitstraject. Vind het super spannend allemaal.
Ik heb veel last van menstruatieachtige krampen en misselijkheid. Alle dingen die ik voel maken me ook erg onzeker ☹️
Verder vaak honger maar als ik dan iets eet ga ik weer bad, haha

He! Gefeliciteerd allemaal!
Zelf ben ik er eergisteren achter gekomen dat ik zwanger ben van de 2e. Mijn zoontje is nu 2 jaar.
Ben wss tussen 21 en 28 juni uitgerekend. Want had 7 dagen na eerste dag van me menstruatie al een positieve ovulatie test in handen.?
Ik stuur meteen een mailtje om ook bij de groepsapp te kunnen horen ?

Hi allemaal, wat leuk om jullie enthousiaste berichten te lezen!
Mijn vriendinnen willen geen kinderen of hebben geen partner/situatie waarin dat kan. De vrienden van mijn partner zitten al in de kleuter fase. Ik ken dus maar weinig mensen die ook zwanger zijn én het heel leuk en spannend vinden.

Ik ben nu 7+5, maar ik geloof het nog niet helemaal. Het is zo gek dat je testen ziet, en klachten hebt, maar je ziet en voelt niks aan je buik! Over 3 weken de eerste echo, dan zal het vast wat echter voelen.

Als ik gerustgesteld ben met de echo, kom ik graag in een app groepje om ervaringen uit te wisselen. Ondertussen lees ik hier lekker mee, ik word heel blij van jullie ?

Wat leuk om zoveel berichten te lezen van zwangeren!
Dit is mijn 2e zwangerschap en ik ben veel zenuwachtiger voor de eerste echo dan bij mijn vorige zwangerschap. Geen idee waarom dat is. Over 3 weken de eerste echo dus we moeten nog even geduld hebben. 

Hoe zijn jullie eronder?

hoihoi ik heb positief getest op 30 sep en ik zou ongeveer 6 juni uitgerekend zijn.

Mn eerste zwangerschap en super blij natuurlijk.. alleen ben ik best een stress kip! 

maak me druk om zoveel dingen, mag ik wel uitrekken ? ik voel wat krampen kan dat kwaad ? eet ongezond want het lijkt of ik daar toe word aangetrokken haha, drink ik wel genoeg ? ik zit de hele dag op google.

donderdag de eerste echo ( inwendig ) dat vind ik best wel spannend.. zou dan volgens de berekeningen op 7+4 zitten. 
Maarja hopen dat alles goed is ??

verder heb ik eigenlijk helemaal geen kwaaltjes.. daar maakte ik me ook wel weer zorgen op haha .

leuk om jullie verhalen te lezen dames!

Gefeliciteerd allemaal!

Ik had afgelopen weekend een positieve test ? na 4e ronde IUI i.v.m. vrouwelijke partner. Eerste echo staat gepland op 9 november. Kan niet wachten! Ben stiekem best onzeker en gisteren heel de dag zitten Googlen naar van alles en nog wat.

Terug
Bovenaan