Uitgerekend juni 2022

Lieve allemaal, ik word heel blij van jullie berichtjes. Gelukkig, want ik lig er momenteel niet zo lekker bij. Ben nu ong 6 weken zwanger en echt onwijs misselijk. Moet echt 5/6 keer per dag overgeven. Ik hou mezelf maar voor dat het voor een goed doel is. Het is zo’n wonder!

Hoi Allemaal!
Ik ben pas zwanger van mijn eerste kindje! Ik vind het heel spannend allemaal. Ik ben zwanger geworden van de laaste ivf poging. Ik heb een lage ei-vooraad waardoor ik ws vroeg in de overgang kom. De arst zei dat ivf geen zin had. Omdat ik weinig eitjes heb en daardoor hyperstimulatie niet werkt. We hebben gevraagd of we toch niet een poging mochten doen, dit zou dan de laaste zijn, het was voor ons puur als afluiting van het proces en hadden weinig verwachtingen. Na overleg in het team hebben ze daar akkoord voor gegeven. Wonder boven wonder is er een goede embryo uitgekomen die teruggeplaats is en ik heb een positieve zwangerschapstest! Het dringt nog steeds niet helemaal tot me door. Ik ben al jaren gewend aan mislukte pogingen en negatieve testen. Ik ben heel blij! Maar ook heel bang voor een miskraam, omdat het dan zo definitief is. een schommeling van emoties. Ik probeer me vast te houden aan het positive. Ik mag 4 november de eerste echo en ben ongeveer 20 juni uitgerekend.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Joha wat bijzonder! Gefeliciteerd!! Ik snap je onzekerheid. Misschien kun je er over een paar weken toch wat meer vertrouwen in hebben en lekker van genieten samen. Komt vast goed!

Ik heb me ook aangemeld via de mail. Helemaal leuk! Ben ook zwanger van onze eerste en 4 juni uitgerekend. Populaire datum:). Zag hem al een paar keer voorbij komen. Ging bij ons vrij vlot. Getrouwd in augustus en nadien dachten we, we gaan er voor. Direct de 2e ronde raak:). Wel echt bijzonder, wel even schrikken ook wel!

Doen jullie ook mee aan moeders voor moeders? Vind het ergens wel fijn dat ik iets kan doen voor anderen waarbij het niet zo vanzelfsprekend is.

Gefeliciteerd ELMI! Spannend allemaal he!! idd 4 juni heb ik ook al vaker voorbij zien komen, leuk man! Wanneer heb je je eerste echo? of heb je deze al gehad?
Waar kan je je voor aanmelden via de mail?
Ik ga zowiezo meedoen aan moeder voor moeders. Mede dankzij hun ben ik zwanger geworden.

Hoi ladies,
Allereerst gefeliciteerd aan alle zwangeren! Super leuk! Dat het maar voor iedereen een gezonde zwangerschap mag worden.
Gisteren positief getest en dus eind juni 2022 ergens uitgerekend als alles goed gaat. Man wat vind ik dit weer spannend. Ik besef het ook bijna niet!
Ook net even een mailtje gestuurd voor de groepsapp. Lijkt me gezellig!

Joha ik heb mijn eerste echo de 28e. Ben heel benieuwd.
Wat naar boven in dit forum staat het mail adres wel. Ik weet het zo niet uit mijn hoofd.
Ja bijzonder he! Ik heb een aantal vriendinnen waarbij het ook niet vanzelf ging. Ben blij dat ik wat terug kan doen, gek genoeg.

Vera leuk, ook gefeliciteerd!! Bizar he, ik moest het ook echt even laten bezinken. Denk dat het besef pas na de echo echt komt.

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik ben ook zwanger van de eerste en uitgerekend op 4 juni 2022 (populaire datum zie ik al). Wij zijn zwanger geworden door middel van IVF. Ik heb al twee echo's gehad (met 5+6 weken en 7+1 weken) en daar klopte het hartje dus dat is superfijn. Toch blijft het allemaal heel spannend en onzeker, dat is denk ik ook een gevolg van het pittige traject. Ik blijf ook onder strenge controle bij het WKZ/UMC.
Verder voel ik me heel moe, heb ik last van mijn rug en buikkrampen en af en toe gevoelige borsten. Nog niet misselijk (gelukkig), maar wie weet komt dat nog. Ik zou het liefst nog meer symptomen hebben omdat ik dan zeker weet dat het goed gaat maar ik denk dat meer vrouwen dat hebben haha
Ook ik ben begonnen met Moeders voor Moeders, het is niet de meest prettige geur maar mede dankzij hun ben ik ook zwanger geworden dus als ik daar andere vrouwen mee kan helpen doe ik dat graag. 
De groepsapp lijkt me leuk, ik ga ook een mailtje sturen!

Terug
Bovenaan