@ Noenoe en Itsme: Ik hoop dat het goed met jullie gaat, dames! Wat een spanning voor jullie de afgelopen dagen. Een dikke knuffel voor jullie! ❤️
@ Masha en Dejeugdvantegenwoordig: Gefeliciteerd allebei! Masha, jij hebt dan deze week je echo al! Spannend hoor. Dejeugdvantegenwoordig en ik hebben dan onze echo de week daarna.
Ik vind het ook spannend en een beetje gek, deze periode van wachten. Aan de ene kant voel ik me soms super zwanger, en aan de andere kant denk ik soms: wat nou als het opeens niet zo is, en dat ik het me allemaal heb ingebeeld? Dat je de eerste echo krijgt en dat er dan gezegd wordt: 'oh, nee, hier niets te zien hoor!' alsof je een soort verzinsels hebt gehad en alsof je een 'fraud' bent ofzo (sorry, kan even niet op het NL woord komen). En ja, ik heb ECHT meerdere positieve zwangerschapstests gehad, haha. Maar toch. Omdat je het ook nog niet echt ziet, maar eind van de dag wel (hallo, opgezette darmen!) voelt het soms zo gek. Ik ben er gewoon best aan toe om een kindje op de echo te mogen zien en om een bollere buik te krijgen ipv die gekke bolle/papperige buik die ik nu met dank aan de hormonen heb, haha.