Uitgerekend juni 2023

Na gister een eerste echo gehad te hebben waar een gezonde beginnende zwangerschap is waargenomen al dan niet met een iets te klein vruchtzakje voor de duur van de zwangerschap is mijn dag vandaag toch begonnen met een miskraam. Had al een tijdje last van bloed verlies en mijn gevoel bleef maar zeggen dat het niet goed zat. Na de echo van gister toch weer een beetje hoop gekregen, helaas mocht het niet zo zijn voor ons. 
Voor alle dames die zwanger zijn hoop ik echt dat het een mooie zwangerschap zal zijn en jullie er ook van kunnen genieten zoals het hoort. Heel veel succes en dat jullie volgend jaar juni allemaal een gezond wondertje op de wereld mogen zetten!

Ach Itsme, wat een vervelend nieuws! Je voorgevoel klopte dus helaas... Heel veel sterkte voor jou en een digitale knuffel op afstand! 

Hoi meiden,
Ik meld me hier ook aan. Ben vandaag 6+6 en heb morgen mijn eerste echo. Blijft toch altijd weer spannend. Zeker na een miskraam in maart bij 5+3. 

Voor de meiden die een miskraam mee maken: heel veel sterkte!!
Ik herken me in het bericht wat iemand postte over het feit dat de zwangerschap bij de mk anders voelde. Dat had ik ook. Voelde afstandelijker ofzo. Moeilijk uit te leggen maar ergens had je al een voorgevoel dat het wel eens niet goed zou kunnen zijn.
Dat is deze keer anders. Is natuurlijk geen garantie maar hopelijk gaat het nu goed.
Aan de symptomen ligt het in ieder geval niet. Sinds ik 6 weken ben ben ik continu misselijk en geef ik regelmatig over. Ook ben ik al lekker opgeblazen met een klein buikje.
We gaan morgen zien hoe het eruit zien ??

Ik moet mij helaas hier ook afmelden.
Na al 2 weken veel onzekerheid door bloedverlies maar toch 2 echo's met een kloppend hartje, klopte het gister niet meer.
Nu wachten wat het lichaam doet en intens verdrietig..

Ik heb iets heel raars en durf het bijna hier niet te zeggen, omdat er echt mensen zijn met een MK.
Donderdag ging ik voor mijn echo bij de gyn en was er geen kloppend hartje te zien. De dag erna, gister dus, moest ik voor een controle en werd er besloten hoe de MK op te wekken. Tot mijn aller grootste verbazing klopte het hartje gewoon en was het ook weer 2mm gegroeid! 
Ik weet dat ik nu heel blij moet zijn, maar ik heb hier zo een klap van gehad, ook omdat ik al weken kwakkel met bloed verlies dat ik het nu zooo moeilijk vind om te ontspannen en genieten. Donderdag heb ik nu weer een echo, en durf bijna niet meer te hopen dat het hartje nog klopt. Het verdriet donderdag was zo heftig, dat ik daar nog een keer bang voor ben.
Nogmaals ik vind dit ook rot om te zeggen, omdat ik eigenlijk wel gewoon blij moet zijn, het hartje klopte tenminste.

Oh wauw, gebruiker! ??? Wat een rollercoaster! Ik snap dat je zelf ook even helemaal in de war bent... Hebben jullie nu ergens anders een echo gedaan of met een andere echoscopist dan de vorige keer?
Ik ben heel blij voor je, maar snap dat je weer even moet wennen. Het is ook zelfbescherming dat je er even moeite mee hebt, denk ik. Veel liefs voor jou, ik wens je verder een heel fijne en zorgeloze zwangerschap toe!! (En denk je eens in: wat een TOP verhaal om later aan je kind te kunnen vertellen ?)

Wat raar.heeft die vorige echoscopiste  wel goed gekeken dan ?
2 keer wel een kloppend hartje  daarna niet meer en daarna weer wel .
Maar natuurlijk super fijn voor je ❤

Terug
Bovenaan