Uitgerekend maart 2019

Hai dames, 
Ook ik mag mij hier aansluiten! Ik ben (morgen) 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekende datum is vooralsnog 7 maart. 
Ik ben ontzettend gelukkig maar ook heel bang. Ik heb het afgelopen jaar twee miskramen gehad met 8 en 5 weken. 
Het ergste voor nu is dat ik nog tot 19 juli moet wachten op een echo. Ik weet wel dat er voor die tijd nog niet veel bijzonders te zien is, maar het wachten duurt me te lang... 
Ik voel me goed! Geen misselijkheid, niet extreem veel pijn in de baarmoeder, borsten zijn wel enorm en ze zijn nogal gevoelig. Verder ben ik moe en heb ik honger. 
Dat ik me zo goed voel was anders bij de vorige zwangerschappen. Toen ben ik al die tijd zo slecht geweest. Stond echt te trillen op mijn benen en zag de hele wereld aan voor een doedelzak. Dus ik ben blij dat ik me zo voel. 
Ik wens jullie een fijne zwangerschap en gezonde kindjes! 
En voor de dames die nog wachten op een positieve test, ga wat leuks doen! Toen wij het zwanger worden hebben los gelaten was het in een keer raak ;-). 

Hi dames, 
21 juni had ik mijn positieve test in mijn handen. Al een echo gehad maar ik bleek korter zwanger dan verwacht. Er werd zelfs aan een miskraam gedacht. Gelukki konden we toch een hartje zien en mag ik 16 juli terug dan ben ik 8 weken. Ook al duurt dat nog maar 1,5 week voelt het zo lang! Ik wil nu om zeker te weten dat het echt goed zit. 
Ik heb flink last van spugen en misselijkheid, vermoeidheid en zere borsten? het begint goed. 

De schrik zat er bij ons best wel een beetje in dus hebben mijn man en ik onze ouders ingelicht en broers en zussen. 
Door het overgeven heeft een collega het geraden ik werk op een Kdv en stormde de groep af. Toen ze het vroeg kon ik niet stoppen met lachen ?
Liefs van mij 

Spanned zeg zo allemaal! Zijn jullie erg bang voor de symptonen/kwaaltjes? Ik lees overal dat t vanaf week 6/7 gaat komen dus probeer me mentaal voor te bereiden en noet te veel te plannen want als ik me niet goed voel kan ik alles weer afzeggen. Durf nog niet echt blij te zijn omdat het nog zo pril is en ten alle tijden fout kan gaan. Wat kan een mens zich toch laten leiden door onzekerheid en angst?

Hey dames!
 Hier een aantal super spannende dagen die volgen. Sinds gister wat bruinverlies, wat nu vanavond is overgegaan op roze/bruinige, waterige afscheiding. 

De vk heeft onze eerste echo al vevroegd van 20/7 naar 13/7... maar pff wat maakt je dit onZeker en kwetsbaar. Me vriend probeert positief te blijven en zegt zolang je geen krampen hebt hoeft het niets te betekenen! Geloof ik ergens wel, maar de angst dat het misgaat staat even op de voorgrond! 
Iemand anders hier ervaring mee? Misschien dat jullie ervaringen me een beetje kunnen kalmeren

Wauw!
Gefeliciteerd allemaal!
Ik mag me nu dan ook eindelijk ergens aanmelden, al is het nog erg pril! 2 juli positieve test (action) in mijn handen, dikke vette duidelijke streep!! 
Ik kon het niet geloven dus gister nog 2 testen gedaan (action en Clear Blue) en beide positief!! Wauw! 
Voor nu uitgerekende datum 13 maart. Eerste echo (7 weken) staat nu gepland voor 28 juli, nog even wachten dus :)
Verder heb ik de volgende symptomen:

Extreme moeheid
Héél gevoelige borsten 
Duizeligheid af en toe
Een super zwanger gevoel
Een lach van oor tot oor

Wauw!
Gefeliciteerd allemaal!
Ik mag me nu dan ook eindelijk ergens aanmelden, al is het nog erg pril! 2 juli positieve test (action) in mijn handen, dikke vette duidelijke streep!! 
Ik kon het niet geloven dus gister nog 2 testen gedaan (action en Clear Blue) en beide positief!! Wauw! 
Voor nu uitgerekende datum 13 maart. Eerste echo (7 weken) staat nu gepland voor 28 juli, nog even wachten dus :)
Verder heb ik de volgende symptomen:

Extreme moeheid
Héél gevoelige borsten 
Duizeligheid af en toe
Een super zwanger gevoel
Een lach van oor tot oor

Terug
Bovenaan