Uitgerekend maart 2019

Ooh ik snap precies wat je bedoelt! Ik had eerst ook clearblue. 2x negatief, maar ook geen controlestreep. Dan telt ie volgens mij sowieso niet. Wel alle sypmtonen idd. Dus totaal in de war. Van kruidvat wel 2x positief getest en wel controlestreep. Dus ik ga er nu maar vanuit dat ik wel zwanger ben;)
Misschien kun je de etos test nog proberen of echt bij twijfel de huisarts bellen oid. Misschien kunnen ze bloed prikken ofzo

@meikey, oh hier hetzelfde, redelijke zichtbare kruidvat test, wazige cb test.. 
Allemaal half om half. Ongesteldheid blijft wel uit, veel honger en zere tieten haha. 
Test morgenvroeg nog 1x en anders bel ik morgen de gynaecoloog op. 

@meikey, oh hier hetzelfde, redelijke zichtbare kruidvat test, wazige cb test.. 
Allemaal half om half. Ongesteldheid blijft wel uit, veel honger en zere tieten haha. 
Test morgenvroeg nog 1x en anders bel ik morgen de gynaecoloog op. 

Kijk da's fijn om te weten dat er meer in zelfde schuitje zitten ;)
Ik val om van vermoeidheid dat is wel een duidelijk teken. Heb nog een test voor morgenochtend liggen.
Gekmakend dit.

Helaas werken de testen vaak pas na een week bij mij. 

Sterkte ladies!

Ik heb net de test gedaan van "six days earlier" ofzo. 
En een hele dikke vette streep. 
Heb gelijk huisarts gebeld voor doorverwijzing naar gynaecoloog en die kan ik morgen bellen voor een afspraak. 

Ik hoop dat jij ook snel meer duidelijkheid krijgt. 

Hoi hoi,
Ik wil me ook graag aanmelden voor de facebook pagina. 1e zwangerschap, 5 weken onderweg, 4maart uitgerekend volgens internet, 23juli 1e intake bij de verloskundig. Super spannend, eng en onzeker. Alleen mn vriend is op de hoogte ?. Nog geen kwaaltje maar zie erg op tegen de misselijkheid en het overgeven. Werk in een winkel als leidinggevende dus dat zou helemaal niet praktisch zijn als ik met klanten bezig ben of sochtends moet afmelden omdat ik te beroerd ben want de toko moet draaiende blijven. 

Gefeliciteerd allemaal!!
24 juni had ik een positieve test in mijn handen.. ik kon het niet geloven.!!
super spannend allemaal.. fijn om te lezen hoe jullie je voelen, dan weet ik dat het misschien niks geks is.. mijn buik is zoo opgeblazen, Mn broeken zaten los maar krijg ze nu bijna niet dicht.. hebben jullie daar ook zoveel last van?

Ik mag me ook aansluiten! ? vanmorgen positief getest!
Ronde 4, 1e kindje! 
Ik heb vooral last van HONGER!!! En koude rillingen met 30 graden buiten! Voel me verder prima!

Terug
Bovenaan