Uitgerekend maart 2019

Hoi dames! Ik sluit me graag bij jullie aan! Liever op de fb groep, natuurlijk. Dat is net wat makkelijker te volgen. ;) Vandaag een positieve test in mijn handen!

@Tasser spannend zo alleen maar je hebt gelijk als je zo veel lieve mensen om je heen hebt ben je toch niet helemaal alleen. En die hulp kan je altijd goed gebruiken! Wij zijn ook zo blij met opa’s en oma’s die oppassen of soms eens een handje willen helpen! 

Leuk dat jullie de Facebook groep ook leuk vinden. Zoek mij gerust op wanneer je er klaar voor bent en dan voeg ik je toe! 

Hoi allemaal. Ik ben uitgerekend op 1 maart en nu dus 5 weken en 3 dagen zwanger. Ik ben alleen zo ongelofelijk moe! Ook ben ik met vlagen misselijk, maar moet niet overgeven. Verder heb ik ook last van erg dunne ontlasting (sorry). Zijn jullie ook zo moe? Ik voel me nu zelfs zo beroerd dat ik niet weet of ik het wel ga volhouden op mijn werk tot de vakantie..

Haha daar heb ik ook last van ;). En ook nog niet overgegeven idd. Moe ben ik ook, heb ook slecht geslapen afgelopen dagen. Maar ik was eigenlijk ook altijd moe nog voor ik zwanger was. Ik heb ook redelijk zwaar werk, het sloopt me normaal altijd al. Nu al helemaal. Ik weet ook niet of en hoe ik dit vol ga houden. Laat staan straks met een buik. 

Hallo allemaal! Ook ik sluit me hier bij aan. Mijn kindje zou op 2 maart komen... 

Mijn symptomen zijn blijvende groeiende baarmoeder/menstruatie pijn. Misselijk met vlagen zoals nu ? maar gelukkig nog niet overgeven. En krijg al weer honger jeetje 

Ik heb het zelf getest maar mn vriend weet er nog niks van die gaan we lekker verrassen met onze zoontje. Spannend en allemaal gefeliciteerd!!! 

Goedenavond,
Ook ik wil me hier graag stiekem aansluiten.
Vanmiddag twee positieve (lichte)testen in de hand gehad. 
Twee jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij ik mn rechter eileider ben kwijtgeraakt. 
Ben natuurlijk ongelooflijk blij dat ik nu weer in verwachting ben maar durf het niet te geloven en de angst dat het mis gaat is enorm groot bij mij..

Hallo allemaal,
Alle dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Op 28 juni heb ik een zwangerschaptest gedaan en was positief. Jeetje ik kan het nog niet echt geloven, maar had wel al zn gevoel dat het zo was eigenlijk.
Op 2 juni begon mijn laatste menstruatie dus zou dan ongeveer 4/5 maart uitgerekend zijn. Spannend allemaal want dit is mijn eerste zwangerschap.
Ik las iets over een Facebook groep, zou di5 wel leuk vinden om ervaringen uit te wisselen. 
Groetjes 

Ja sorry hoor, maar ik word ff niet lekker hier :(
Mijn hele lichaam rammeld zwanger! Zere borsten, gevoelige baarmoeder, menstruatie blijft weg, honger, misselijk, honger, misselijk, negatieve CB test, positieve Kruidvat test, vage Action test, pfffff. Ik wordt niet goed, kan niet tegen onduidelijkheid ;)
Sorry voor gemopper :p

Terug
Bovenaan