Uitgerekend maart 2019

@EPF oh dus die theorie gaat dan ook niet op helaas! Jammer maar ik blijf wandelen voor de zekerheid ;)
En klopt, het is zeker spannend! Denk dat er niemand is die het niet spannend vindt ook als je geen testen doet want dan is het eigenlijk ook net zo spannend of alles goed gaat! Het is dus alleen een kwestie van afwachten wat er uitkomt en dan verder kijken en uiteindelijk aan de hand daarvan een beslissing maken. Zonder testen kan er hetzelfde resultaat zijn alleen kom je er dan later achter, dat is dus inderdaad heel persoonlijk voor iedereen, daarom goed nadenken en samen een beslissing maken waar je allebei goed bij voelt?
Hoe dan ook hoop ik voor iedereen een gezonde zwangerschap?

Ik heb me op een vrijdag laten prikken voor de nipt, en de donderdagochtend erna werd ik al gebeld met de uitslag dat er niks gevonden was. Het hoeft gelukkig geen 2 weken te duren!
Ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig voor de uitslag, aangezien je de meeste kans hebt dat er niks aan de hand is. Als er wel een negatieve uitkomst uit was gekomen dan kan ik me voorstellen dat je een vreselijk onzekere tijd tegemoet gaat, maar voor mij was dat beter dan achteraf erachter komen.

Ik heb goed nieuws!!! Alles was helemaal in orde! Vandaag uitgebreid onderzoek gehad via inwendige echo.  Er zit wel een blaasje in de navelstreng wat wss toen bij het ruggetje heeft gezeten.  Ben zo bizar opgelucht!  We hebben het zien bewegen het was al lekker druk, het heeft gezwaaid en we hebben 3 x het hartje gehoord ?? ben helemaal in de wolken (tot ik morgen ochtend weer boven de wc hang)  mijn hemeltje voel me zo happy! 
Ben ook vooruit gezet, zaterdag al 11 weken. Maandag direct prikken voor de nipt en dan is het weer even afwachten. 

@smpje! Wat fijn zo goed nieuws!!! Hoe groot is jullie frummel?? Heb je dat ook gevraagd?? 
Ik zou met m’n eigen berekening nu 10 weken en 4 dagen zijn... nou had ik maandag een echo nog niet de termijn echo maar daar vroeg ik hoever ik was met meten kwamen ze erachter dat ik 6 dagen langer ben! Dus al 11 weken en 3 dagen super gek!! Ook fijn natuurlijk! Onze frummel was 4,0 cm precies! Met de laatste echo toen was ik 10 weken en 6 dagen zwanger volgens hun ik dacht zelf 10 weken! 
Nu heb ik aanstaande dinsdag de termijn echo! Ben zo benieuwd of het nog steeds klopt haha! :) super spannend! Dan zou ik precies 12 weken zijn. 
Xx liefs 

@smpje, wat ontzettend fijn zeg! Ben zo blij voor jullie, wat een opluchting! :)
Wij gaan het dit weekend alvast aan mijn ouders en schoonouders vertellen. Hebben leuke voorleesboekjes gekocht (Waar is Dribbel; vond ik zelf vroeger altijd zo'n leuk boek jehaha, en het boekje oma en opa pluis van Dick Bruna). Ben zooooo benieuwd naar de reacties!! :)
Goed weekend allen!!

Super lieve reacties ❤️  Heb net inimini sokjes gekocht voor de kleine omdat ik vind dat nu wel eventjes mag haha.  
@dekleinste het verschilt elke keer, ze heeft nu het vast gezet. Zaterdag ben ik 11 weken en zou dan volgens de vorige echo pas op 10+ 3 zitten. Frummeltje was hard gegroeid want hij was 4,4 cm. 
Dinsdag hebben we weer een echo, dan is het de laatste tot de pret echo / geslacht echo.   Maandag gelijk prikken voor de nipt dan kunnen we met 13 weken ongvr wereldkundig maken :)

Terug
Bovenaan