Uitgerekend maart 2019

Heeft iemand trouwens ook last van pukkeltjes op de boven benen/dijen? Ik zie ze ook al op m'n billen verschijnen..heb dit nooit eerder gehad maar sinds ik zwanger ben komen ze een voor 1 opzetten.

Wat fijn dat alles goed was! Dat blaasje in de navelstreng kan geen kwaad?
Ik heb geen pukkeltjes op mijn benen maar wel een paar op mijn buik gehad. En veel in mijn gezicht, verschrikkelijk .

Ik heb bultjes / pukkeltje op mijn beide bovenarmen en ze jeuken ook. Ik heb daar koelzalf voor gekregen en ik gebruik talkpoeder als het erg jeukt. Helaas heb ik ook erge last van eczeem plekken gekregen sinds mijn zwangerschap. Maargoed, al die kleine dingen wegen niet op tegen het geluk en blijdschap van het wondertje! Gisteren mooie echo gehad met 10 weken en 5 dagen :)

@smpje: wat heerlijk dat alles goed was! Zo fijn voor jullie!! ❤️ Wat zul je je opgelucht hebben gevoeld? En nu lekker staren naar die babysokjes ?. 

@fee ze gaf aan dat ik me daar niet druk over hoef te maken, dit kan ook nog weg gaan.. maar zodra ik me toch zorgen ga maken mag ik terug komen. Het was een klein blaasje van 5/6 mm. 
@pyamadag. Ja enorm!! Ik moest huilen op t moment dat ze zei dat alles er goed uit zag.. wat een last was dat zeg.. voelde me gelijk 20 kilo lichter! 
Ja heb echt al veel dingetjes gekregen hele eettafel staat al vol ??

@smpje: súper fijn dat alles goed is! Wat een opluchting zeg!
Ik heb af en toe (en dan vooral in de avond) last van lage rugpijn. Is dit een normaal verschijnsel? En hebben meer mensen daar wel eens last van? Ben nogal snel ongerust.. ?
Nog een paar dagen tot de termijnecho! Ben zó benieuwd

Dat is een normaal verschijnsel. Heb ik ook en dan trekt het door naar mijn bil. 
Heb ook weer last van mijn onderbuik. Ik had dat in de eerste weken ook, een paar weken niet gehad en nu heb ik het weer. Ik hoop maar dat het ook gewoon een normaal vetschijnsel is in deze periode. Misschien maakt mijn baarmoeder weer een groeispurt of zo?

Nog niets om me zorgen over te maken dus!
Je bedoelt een beetje zon weeïg menstruatiegevoel? Dat heb ik namelijk ook weleens! Volgens de verloskundige lag dat aan de banden of aan de darmen

Terug
Bovenaan