Uitgerekend maart 2019

Balen krokusje.. hopelijk blijft het daarbij idd. 
Hier al een paar dagen niet echt meer misselijk geweest.
Ja zo'n menstruatie gevoel inderdaad. Niet echt pijn maar gewoon heel vervelend. 

Volgensmij hebben mijn borsten weer een groeispurt gehad hoor, holey moley ik krijg echt meloenen inmiddels. Na mijn vorige borstvoedingsperiode waren ze een beetje gereduceerd tot wat zielige theezakjes, maar inmiddels zijn ze er weer hoor. Ze zijn echt supergevoelig en doen echt pijn. Heel fijn als de peuter zich in alle enthousiasme weer even afzet op mijn borsten of me even een elleboogje geeft. Niet expres natuurlijk, maar het doet pijn. 
Nog twee nachtjes slapen en dan de termijnecho. Ik kan niet wachten! 
Over slapen gesproken: meer dames die ook zo slecht slapen? Ik ben vroeg wakker en kan dan echt niet meer in slaap komen, terwijl ik echt moe ben. Of ik lig snachts een uur wakker ofzo. In het weekend kan ik overdag nog wel een beetje bijslapen maar doordeweeks breekt het me echt op. Daarnaast word ik (nu al!!?) wakker van pijn in mijn heupen. 

Há, mijn borsten ook al haha. Die waren al niet bepaald klein. Ben benieuwd wanneer dat groeien stopt. Voordat ik wist dat ik zwanger was deden ze al pijn, bij elke stap die ik had gezet voelde ik ze ook ?. 
Slapen gaat wel goed! Wordt alleen al 5 weken lang elke nacht 1/2 keer wakker om naar de wc te gaan. Ben er inmiddels al aan gewend haha.
Misschien dat een andere houding fijner is? Ik vind het nu echt veel fijner om op mijn rug te liggen, anders doen mijn borsten te veel pijn..
Fijn dat je dan al de termijnecho hebt! Spannend! Ik heb hem vrijdag.

@sammy: vrijdag is ook al heel dichtbij!! Al gaat de tijd wel echt super langzaam nu he? 
Ja andere houding lukt niet echt. Op mijn rug slapen doe ik eigenlijk bijna niet en ik probeer het me ook al af te wennen omdat het in een later stadium niet goed is voor je baby. Ik denk dat ik maar begin met een kussen tussen mn knieen te leggen, dan ligt je bekken rechter. 
Vanochtend half vijf wakker! Goed begin van de week zo ;).

Terug
Bovenaan