Uitgerekend maart 2019

Lief van jullie dames! Kan niet wachten op morgen avond :)
@epf zo herkenbaar, ik heb het gelukkig niet meer dagelijks. Toevallig gister wel zo’n rot dag. Na de terug rit met de metro direct thuis over de wc.. altijd leuk
vandaag weer een goede dag, zelfs zo goed dat ik vanavond stukje heb gefietst en nog zelfs op visite ben geweest. Moet zeggen nu is het ook wel klaar met me en gaat het lampje Zo uit :p
wij gaan wel de nipt doen, zeker na die onzekere echo. Ik mag volgende week als het goed is prikken, mits ze morgen wel al t formulier meegeeft. 

@Smpje: ja in jouw geval snap ik heel goed dat je wel een test wil doen, want je zit nu al in de onzekerheid. Dan zou een goede test wel heel erg welkom zijn. Succes bij de echo vanavond. Laat je nog even weten hoe het is gegaan?
@EPF: fijn dat jullie eruit zijn! Jammer dat je je zo beroerd voelt. Ik hoop dat het even tijdelijk is voor je. De Nipt is inderdaad vrij betrouwbaar zodra het aangeeft dat je kindje niks heeft. Zodra er wel wat aan de hand is, is de test meteen een stuk minder betrouwbaar. 
@Krokusjes: de Nipt is vrij nauwkeurig als er geen aanwijzingen zijn voor Down, Edwards of Patau. Op moment dat de test ongunstig is dan zakt dat percentage behoorlijk: 75% voor Down, en voor Edwards en Patau zelfs rond de 24%. 
Dank voor jullie reacties. Ik ga er nog eens goed over na denken.

Wij hebben maandag intake gehad + echo! Een mooi kloppend hartje gezien!!! 
Ik voel me de laatste dagen eigenlijk heel goed. De vermoeidheid blijft wel, ik kan voor mijn gevoel echt overal in slaap vallen, maar het weeige gevoel is aardig weg. Wat me wel opvalt is dat als we gaan eten en ik enorme honger heb, ik halverwege al helemaal vol zit... Uiteraard dan later wel weer trek (dat is minder). 
Wij hebben nu met 12 weken de termijnecho en we zijn nu langzaamerhand iedereen aan het inlichten. Alleen op mijn werk wacht ik nog heel even tot mijn manager terug is van vakantie over een paar weken. 
Heb in de sale alvast wat "basisitems" voor mijn nieuwe positiegarderobe gekocht. Scheelde best wel veel geld en vind het wel fijn om wat klaar te hebben liggen. Kijk er elke dag even verlangend naar haha..., maar het zal nog wel even duren voor ik het aan kan (en voor ik me ook prettig voel bij het idee). Nu 8 weken + 4. Wat ze zag op de echo kwam overeen met ongeveer 8 weken. Bij de termijnecho gaan ze echt meten hoever ik ben wat dan de datum wordt. Voorlopig staat ie op 31 maart. 

Fijn om te zien dat het bij vele zo goed gaat! Wij hebben een paar dagen geleden de termijn echo gehad en alles zag er prima uit, plus een hele bewegelijke baby. Super leuk om te zien.
Bij mij is de misselijkheid nog steeds non-stop aanwezig, sommige dagen gaan beter als de andere maar ik heb t wel echt zwaar. Moet zeggen dat ik het echt onderschat heb, vooral omdat ik normaal nooooit misselijk ben, alles kon eten wat ik wou zonder daar ooit iets van te voelen. Ze zeggen dat t rond de 13 weken ineens veel minder zal zijn dus daar hoop ik dan maar op! 
Meer meiden die t zwaarder vinden dan ze hadden gedacht?

Sinds 7.5 week erg misselijk. Ik moest veel kokhalzen. Sinds vorige week ook erg veel overgeven. Toen heb ik zetpillen gekregen van de huisarts. Het werd ietsje beter. Nu ben ik precies 9 weken zwanger. Vanmorgen ging ik naar toilet, en was er een soort dikke afscheiding, het leken wel een soort vliezen. Kan dit komen door de zetpillen? Of zou het toch mis zijn? Ik heb verder geen bloedverlies. Ik moet alleen veel plassen sinds vanmorgen. 
Ik hoop dat iemand dit herkent..

Terug
Bovenaan