Uitgerekend maart 2019

@smpje succes vandaag! Hoop dat je goed nieuws krijgt!!
Vandaag bloed afgenomen voor de nipt en de standaard bloedtesten, viel wel tegen maar gelukkig achter de rug en nu afwachten. Vind het heel spannend maar wij willen gewoon allebei eerder weten waar we aan toe zijn en hebben wel besloten dat mocht er iets uitkomen we het wel eerst verder gaan onderzoeken voordat we in de stress schieten. Nu ook maar afwachten of dat gaat lukken...
Mijn enige kwalen van de afgelopen 2 weken zijn hoofdpijn en moeheid dus helaas geen tips voor de dames die misselijk zijn. Hoop dat jullie je snel beter mogen voelen!

Ik ben niet echt lang misselijk geweest tot nu toe (afkloppen). Ik had er op sommige momenten in vlagen even last van.
Gevolgd door een tijdje (c.a. 2 weken) erg weinig eetlust. Dat ging daarna z´n 4/5 dagen goed en vanaf vandaag meer last van mn maag dat dat niet lekker zit en daardoor dus weer niet veel eetlust heb. Tot nu toe niet veel gegeten. Net smoothie op..miss toch te zuur geweest even ook.. En ohja, Rennies zijn ook mn beste vriend, door het maagzuur/brandende slokdarm..
En wat mis ik een broodje smeerleverworst en filet american joh!!! Collega die net even lekker broodje smeerleverworst eet...oeff..jaloers...en t ruikt zo lekker.... ik heb al tegen mijn mijn gezegd dat zodra ik bevallen ben 1 wit bolletje filet american wil en 1 met smeerleverworst hahah!!

@Gebruiker...978 als je erover twijfelt zou ik de VK bellen erover en navraag doen.. en als zij het niet weten de HA..die heeft t ook voorgeschreven.

ik dacht net ook oh lekker ik haal een croissantje en 2 kaiserbolletjes... nu doe ik die zak open om een croissantje te pakken...nou ik moest nog net niet kokhalzen...ik denk dat dit maar voor manlief is straks...

Oeeeeh jaa een lekker mals biefstukje of inderdaad filet american!!! Maar ook sushi en eigenlijk alle rauwe dingen die je nu niet mag zoals plakjes rauwe ham!
Ik heb alleen in het begin vlagen misselijkheid gehad, denk sinds week 8 bijna niet meer hooguit 1 of 2 keer. Eetlust is ook flink aanwezig dus ik eet behoorlijk wat op een dag maar tot nu niks aangekomen. Denk dat de vele wandelingen hebben geholopen, schijnt te helpen tegen moeheid en misselijkheid dus probeer elke dag te wandelen en dat helpt enorm. Misschien is dat een tip voor degene die misselijk zijn?

Vandaag wel echt een rotdag...eetlust is ver te zoeken..waardoor je een lege maag hebt en daar weer last van krijgt....maar als je een broodje ruikt al moet kokhalzen en nu ook met vlaggen misselijk... en ik had nog zo´n zin om vanavond even lekker slecht te doen en naar de Mac te gaan haha. Ik ga denk ik ook maar meer blokjes om lopen..kan me er vaak niet toe zetten door vermoeidheid. En op de maandag zwem ik.

Ik moet altijd al verplicht blokjes om! Met de hond ??
Maar moet dan eerst iets etrn. Als ik niet eerst eet en me maag is te leeg wordt ik kots misselijk en voel ik me alsof ik flauw ga vallen.
@stk ik vind het vrij knap dat je dan kan wachten zonder stress. Stell je prikt nu met 11 weken de nippt, 2 weken later pas de uitslag. Ben je 13 weken. Moet je minimaal 3 weken wachten want een vruchtwaterpunctie mag pas met 16 welen! En die uitslag duurt ook 2 weken. Ben je inmiddels dus 18 weken zwanger. Ik vind dat toch behoorlijk knap als je 7 weken zonder stress kan!
en dan nog de vraag of je het uberhaupt wel kan om de zwangerschap af te breken...
Voor mij dus de reden dat we het niet doen.
Oooh wat heb ik zin in een broodje ossenworst!!

Terug
Bovenaan