Uitgerekend maart 2019

Hebben jullie ook zo’n naar gevoel tijdens het plassen? Niet t plassen zelf maar t zijn volgens mij echt de spieren en bandjes die zeer doen.
Iemand die dit herkent?? ik heb het al een tijdje
Net als na het slapen wanneer ik rechtop ga zitten, het voelt alsof alles weer ff op zijn plek moet zakken..

@EPF wel als mijn blaas leeg is en ik ga daarna weer naar bed toe. Dan krijg ik wel zo'n menstruatiegevoel wat een paar minuten duurt of zo haha. Maar dat gevoel komt van de banden of van de darmen zegt mijn verloskundige.
@Pyjamadag: ja het duurt me veel te lang haha! Mijn vriend is deze week ook weer aan het werk, dus hij kan er niet bij zijn (nieuwe baan). Heb de verloskundige ook al gebeld of het wat eerder kon.. Maar ze was volgepland, kan natuurlijk ook nog :)
En ik ben zwanger van mijn eerste kindje inderdaad! Maar denk dat mijn borsten al wel een cupmaat zijn gegroeid. Heb nu van die meegroei bh's van de Prenatal. Een aanrader hoor haha!

Ik heb ook vrijdag de termijnecho! Ik ben dan 11.2 weken. Spannond! Ook hier sinds een week of twee standaard midden in de nacht naar de wc om vervolgens bijna het hele moeders voor moeders bakje vol te piesen. Het lijkt wel of mijn nieren snachts pas alles verwerken ?.
En zijn er nog meer mensen die het in de ochtend níet te doen vinden om die urine over te schenken?! Ik ben helemaal niet misselijk geweest maar al was je het niet dan wordt je het hier wel van hahaha

Ik was van tevoren van alle kanten gewaarschuwd dat het zou stinken, dus ik schenk vanaf dag 1 gewoon met mijn neus dicht ? heb er daarom ook nooit moeite mee!

@EPF ja dat herken ik ook, heb het ook een tijdje. Ik probeer niet te hard te drukken maar het is een gekke pijn idd en ook in de ochtend!
@Sammy spannend nog een paar dagen?
Hier sinds kort een nieuwe kwaaltje, migraine ? en dan vooral snachts! sinds vandaag extra magnesium aan het slikken hopelijk gaat het helpen! 

Fijn dat jullie mijn klachten herkennen! Probeer idd zo min mogelijk kracht te zetten?
@stk Ohnee wat balen meid! Ik heb jaaaaren migraine gehad, vaak 3x per week. Sinds t stoppen met de pil is het helemaal weg! Wat een verademing!
Hopelijk is t voor jou van korte duur

Hoi allemaal,

Ik sluit me graag aan bij dit topic, ben nu ongeveer 10 weken zwanger van de eerste, kan dus nog wel wat informatie gebruiken haha!
Ben al flink aan het teruglezen geweest en fijn om te lezen dat het bij velen allemaal goed gaat. 

Natuurlijk gefeliciteerd iedereen en een voorspoedige zwangerschap gewenst!

Ja ik vind het ook stinken om over te schenken in de MVM flessen... Ik doe de dop echt maar op een kiertje open haha en dan overgieten. En snel weer dicht. Blegh. Ochtendurine stinkt t hardste ja.. sowieso al.
Zo lief, we hadden t vrijdag aan onze schoonfamilie vertelt. Die waren helemaal enthousiast hihi. Super leuk en m'n neefje riep en roept nog steeds tante heeft een baby in de buik haha. M'n schoonmoeder heeft al wat voor de baby gekocht hihi. Volgens mij 3 dingen haha. Zo leuk. Volgende week de termijn echo. Spannend weer .Maar ik houd wel in m'n hoofd dat t vaket goed gaat dan slecht. Je leest alleen eerder de slechte dingen wat men post dat nou eenmaal ergens om erover te praten. 

Terug
Bovenaan