Uitgerekend maart 2019

Ja ik vind het ook stinken om over te schenken in de MVM flessen... Ik doe de dop echt maar op een kiertje open haha en dan overgieten. En snel weer dicht. Blegh. Ochtendurine stinkt t hardste ja.. sowieso al.
Zo lief, we hadden t vrijdag aan onze schoonfamilie vertelt. Die waren helemaal enthousiast hihi. Super leuk en m'n neefje riep en roept nog steeds tante heeft een baby in de buik haha. M'n schoonmoeder heeft al wat voor de baby gekocht hihi. Volgens mij 3 dingen haha. Zo leuk. Volgende week de termijn echo. Spannend weer .Maar ik houd wel in m'n hoofd dat t vaket goed gaat dan slecht. Je leest alleen eerder de slechte dingen wat men post dat nou eenmaal ergens om erover te praten. 

Ja ik vind het ook stinken om over te schenken in de MVM flessen... Ik doe de dop echt maar op een kiertje open haha en dan overgieten. En snel weer dicht. Blegh. Ochtendurine stinkt t hardste ja.. sowieso al.
Zo lief, we hadden t vrijdag aan onze schoonfamilie vertelt. Die waren helemaal enthousiast hihi. Super leuk en m'n neefje riep en roept nog steeds tante heeft een baby in de buik haha. M'n schoonmoeder heeft al wat voor de baby gekocht hihi. Volgens mij 3 dingen haha. Zo leuk. Volgende week de termijn echo. Spannend weer .Maar ik houd wel in m'n hoofd dat t vaket goed gaat dan slecht. Je leest alleen eerder de slechte dingen wat men post dat nou eenmaal ergens om erover te praten. 

@krokusjes: aah wat lief van je neefje! Zo schattig ook van je schoonmoeder. Echt fijn dat je schoonfamilie zo meeleeft. 
@lynnpost: welkom en jij ook een hele goede zwangerschap toegewenst! 
@stk: migraine is een zo naar, wat rot voor je. Ik heb vroeger veel last gehad van migraine, dus ik weet wat het is. Gek genoeg was het juist mijn zwangerschap die er voor zorgde dat de migraine op hield. Sindsdien ook minder last, alsof er blijvend iets veranderd is in mijn lijf. Ik hoop voor je dat het heel snel weer over gaat, het is echt zo pijnlijk.
Vanmiddag de termijnecho gehad ❤️❤️ jongens ik ben helemaal verliefd op mijn ieniemini 4cm grote baby. Het kindje was heerlijk aan het bewegen, zo fijn om dat leven in je te zien. Ook al kun je het niet voelen. Weer een voorliggende placenta :( waardoor je dus je kindje minder snel voelt. Dat was bij mn eerste ook het geval. Ik ben 5 dagen vooruit gezet: van 10+3 naar 11+1. Dus 18 maart is mijn nieuwe uitgerekende datum. Al ga ik ervan uit dat ik weer over tijd ga lopen: dus het zou nog best eens de 23e kunnen worden. Ik weet nog dat ik de vorige keer echt vet jaloers was op alle vrouwen die met 38wk bevielen terwijl ik daar nog zat met 41 wk en een mega dikke pens. Dus om mezelf een beetje in te dekken ga ik er vanuit dat deze ook laat komt :)
Ook net mijn ‘oude’ kraamverpleegster even geappt of ze weer wilde komen kramen en dat wil ze heel graag. Dus helemaal zin in! Nu nog even 30 weken wachten ?. 

Hoi, al paar keer meegelezen, nu ook maar reageren. Twee weken geleden 1e echo gehad en morgen de termijn echo. Spannend! Zoals nu lijkt uitgerekende datum 23 maart. Maar wie weet wat morgen er uit komt. Zwanger van ons 2e kindje. Afgelopen weekend de ouders het verteld.. bijzonder hoe verschillend ze reageren dan bij de 1e keer zwanger..hebben het ons zoontje ook verteld. Hij is 2,5 maar begreep er nog niet zoveel van. Had het wel vandaag er over dat hij een zusje krijgt die nog groot moet groeien. Ben benieuwd of hij gelijk heeft dat het een meisje wordt :) 

Gaat bij jullie het tandenpoetsen ook zo dramatisch? Ik heb de afgelopen weken weinig overgegeven (Wel heel misselijk), misselijk begint eigenlijk bij het tandenpoetsen en dan moet ik áltijd kokhalzen. Maar sinds deze week moet ik ook overgeven van het tandenpoetsen, in de ochtend én in de avond. Zie er best wel tegenop om mijn tanden te poetsen.. heb ook nog niet echt het idee dat dat minder wordt, eerder erger.
@Pyjamadag: hier ook 18 maart ?! Fijn dat je echo goed was! Ik kan ook niet wachten tot vrijdag hoor, zó benieuwd!

Eventjes niet gekeken en hoop gemist!
ik vind het urine schenken dus echt een dingetje. Ik hang direct boven de wc.  Bij de gedachten en geur van mijn urine ga ik al. 
Merk wel dat steeds beter gaat, nog wel misselijk en spugen maar lang niet zoveel meer als ik het begin. Begin weer mijn eetlust terug te krijgen. Enige wat nog wel echt veel voorkomt is hoofdpijn. Maar dan ook echt hoofdpijn direct naar bed. 
Gister 3d echo gehad met 11+3 en echt wauw.. zo bijzonder!! En heb zulke mooie plaatjes mee gekregen.  Voor nu is het even klaar, 18 sept mag ik. 
Gelukkig is bij mij de drukke periode voorbij en kan ik nu weer lekker rustig aan doen, merk aan mezelf dat ik helemaal op ben (niet goed) gisteren kwam ik kotsend thuis, vervolgens direct mijn bed in en om half 8 werd ik gewekt met een beschuitje. ( snachts dan wel 3 x er uit om te plassen )  heb dan wel als ik bijv door heb geslapen en te lang onbewust heb opgehouden mn nieren beetje pijn doen... heel apart

Terug
Bovenaan