Wat een lieve berichten
ik voel me vandaag gelukkig een stuk beter, thanks
fijn dat degene die normaal gesproken last hebben dat nu weer niet hebben. Ik heb dus normaal nooit last en nu wel, vorige week steeds hoofdpijn en nu vanaf zondag echt migraine maar goed het gaat weer.
@smpje wat bijzonder nu al een 3d echo, dat is vanwege je onderzoek zeker. Hoe is het prikken gegaan? Jammer dat jij ook hoofdpijn hebt, hoop dat het snel over is.
@Sammy vreselijk dat je zelfs met tandenpoetsen last hebt! Hoop dat het snel over gaat en je wat beter voelt
@Lynnpost en kabeltrui welkom en veel plezier vandaag met je termijnecho
Wat schattig van je zoontje, misschien wel gelijk idd.
@pyjamadag zo fijn om te horen dat je opnieuw zo geniet, het blijft toch echt iets bijzonders he. Hoop dat je dit keer iets eerder mag bevallen, thanks voor de tip ik ga dat ook proberen haha.
@smpje wat bijzonder nu al een 3d echo, dat is vanwege je onderzoek zeker. Hoe is het prikken gegaan? Jammer dat jij ook hoofdpijn hebt, hoop dat het snel over is.
@Sammy vreselijk dat je zelfs met tandenpoetsen last hebt! Hoop dat het snel over gaat en je wat beter voelt
@Lynnpost en kabeltrui welkom en veel plezier vandaag met je termijnecho
@pyjamadag zo fijn om te horen dat je opnieuw zo geniet, het blijft toch echt iets bijzonders he. Hoop dat je dit keer iets eerder mag bevallen, thanks voor de tip ik ga dat ook proberen haha.