Uitgerekend maart 2019

Wat een lieve berichten :) ik voel me vandaag gelukkig een stuk beter, thanks :) fijn dat degene die normaal gesproken last hebben dat nu weer niet hebben. Ik heb dus normaal nooit last en nu wel, vorige week steeds hoofdpijn en nu vanaf zondag echt migraine maar goed het gaat weer.
@smpje wat bijzonder nu al een 3d echo, dat is vanwege je onderzoek zeker. Hoe is het prikken gegaan? Jammer dat jij ook hoofdpijn hebt, hoop dat het snel over is. 
@Sammy vreselijk dat je zelfs met tandenpoetsen last hebt! Hoop dat het snel over gaat en je wat beter voelt 
@Lynnpost en kabeltrui welkom en veel plezier vandaag met je termijnecho :) Wat schattig van je zoontje, misschien wel gelijk idd. 
@pyjamadag zo fijn om te horen dat je opnieuw zo geniet, het blijft toch echt iets bijzonders he. Hoop dat je dit keer iets eerder mag bevallen, thanks voor de tip ik ga dat ook proberen haha. 

Even een hoop bijgelezen. Mijn MvM krat komt vandaag voor het eerst, dus ik ben erg benieuwd na al jullie verhalen. Ga in principe alleen in het weekend "sparen", want doordeweeks lukt dat niet met werk. 
Ik voel me eigenlijk wel heel goed. Gisteren had ik wel enorme honger en toen ben ik in een zwak moment door de McDrive gegaan... Was zo lekker!!! Vandaag weer braaf aan de groente... 
Ik heb mijn termijnecho pas op 17 september, dus ik moet nog even geduld hebben. Wel anderhalve week geleden met de intake al een echo gehad. 

Pfoe wij hebben t komende september erg druk met echo's! ?

3 september termijn echo
24 september 13 weken echo 
27 september medische echo i.v.m. NIPT die wij laten doen. Was een keuze om extra echo te planning voor screening.
Week van 8 oktober geslachtsbepaling echo

Pfoe wij hebben t komende september erg druk met echo's! ?

3 september termijn echo
24 september 13 weken echo 
27 september medische echo i.v.m. NIPT die wij laten doen. Was een keuze om extra echo te planning voor screening.
Week van 8 oktober geslachtsbepaling echo

Blegh... hele dag al last van hoofdpijn en misselijkheid :(. Niet echt fijn.
Merk ook wel dat ik zenuwachtig word voor vrijdag. Zo'n echo blijft altijd spannend.

Sammy ik herken dat tandenpoetsen ook! Bah! Soms lukt het wel en soms niet!
Mn man keek me echt raar aan toen ik vertelde zo kots misselijk te worden van tandenpoetsen.
Vanmorgen bloed laten prikken, nuchter! Vreselijk! Super lang wachten, lekker misselijk en nu een dikke blauwe arm?
Leuk al die echo’s die nog gepland staan! Ik hoop ook over 4 weken de geslachtsbepaling? Maandag eerst weer op controle dan 13 weken

Terug
Bovenaan