Uitgerekend maart 2019

Waarom moest je nuchter prikken? Ik moet ook prikken (ga vrijdag), maar er staat nergens dat ik nuchter moet zijn. 

Gebruiker10056379 
Ja dit was indd voor dat onderzoek, en meen t... zulke mooie echo foto's :O Was/ben helemaal in looooove

@smpje ik zie net dat ik blijkbaar twee accounts heb! Maar ik ben het?
Ik twijfel over een 3d Echo maar door jouw verhaal misschien toch maar doen dan! Wat fijn dat je dat automatisch krijgt met de onderzoek? en nog mooier dat je nu nog beter kon zien dat alles goed is na je zorgen van laatst?
Ja bloedprikken was hier ook geen succes was flauwgevallen haha! Nu al 1 week wachten erop zitten en zijn het idd steeds meer mensen aan het vertellen, wat je zegt het kan nog heel lang duren en inmiddels ook de 12 weken voorbij!  
Hoe gaat het met jullie buikjes? Sinds deze week merk ik echt verschil, lijkt opeens hard te gaan nu!

Ik ben nu 12 weken en 2 dagen en heb nog totaal geen buikje ? kan echt niet wachten tot ik iets kan zien! Wij hebben over 2 weken ook een pretecho en kunnen dan hopelijk het geslacht al zien. Ben zoo benieuwd, ookal heb ik het gevoel dat het een meisje is.. jullie al voorgevoelens? 

@Maart2019: oh spannend! Jij ook succes dan! Ik heb hem over een uurtje. Kan niet meer wachten!
@Stk: Merk het wel aan mijn broeken, maar echt een buikje heb ik nog niet! :)

Nuchter prikken vanwege de suiker!
Ik zou ff goed je formulier doorlezen of er ergens glucose is aangevinkt want dan moet je dus nuchter!
Ik heb een mini buikje! Me man en ik en bekenden zien wel duidelijk dat t een zwangerschaps buikje is, anderen zouden kunnen denken dat ik gewoon wat dik ben?
Wij gaan maandag op controle en idd met 16 weken geslachtsecho. We denken ook een meisje!

Terug
Bovenaan