Uitgerekend maart 2019

Spannend alle echo's weer vandaag, heel veel succes en plezier hoop op mooie echo's voor jullie :)
Wij hebben maandag ook weer controle! volgens mij denken andere ook dat ik dikker ben geworden, volgende week ga ik het vertellen op mijn werk.
En wij twijfelen veel, ene moment denk ik meisje ander moment jongentje, neig iets meer naar een jongetje en mijn vriend denkt een meisje.

@StK haha, best handig :p  Waarom wil(de) je het niet? Ik vind het zo fantastisch om te zien.  
@EPF, ik mocht eerst voor glucose gewoon normaal, maar door dat het wat te hoog was moest ik nog een keer maar dan nuchter. (was vrij pittig zonder eten opstaan)

Ik heb wel een klein buikje van mezelf, maar die wordt nu wel naar voren gedrukt. Eigenbroeken kan ik niet meer aan. Morgen 12 weken en langzamerhand vertellen we het nu wel iedereen. We geven er alleen wel bij aan aub nog niet op fb taggen of plaatsen dat mag pas nadat wij het officieel hebben gemaakt. Dit doen we overigens wel pas na de NIPT uitslag. Nog een kleine 1,5 week wachten...
Ik vind het heel lastig, ik heb niet echt een gevoel ofzo maar met de NUB theorie horen we nu van meerdere dat ze echt denken een meisje. Mijn vriend roept het al vanaf de positieve test en ik zelf? Boeit me echt niet, zolang het maar gezond is (lekker cliché)

Wij nog een paar dagen wachten tot termijn echo.. a.s. maandag.. wij hebben beide t gevoel dat t een meisje is... Zon gevoel dat ik had dat ik wist zwanger te zijn zonder dat de test nog gedaan was heb ik nu ook bij een meisje. Heel benieuwd

Oh dames, ik ben zo gelukkig ?! Mijn echo was goed! Ik ben 2 dagen vooruit gezet, dus morgen 12 weken.
Daarna gelijk geprikt voor de nipt. Hopen dat dat een beetje snel gaat! Er was op de echo in ieder geval geen verdikte nekplooi te zien :).
En wat beweging zit er in dat kleine mensje zeg! Prachtig! Alles zit er al aan. Oh zó mooi om te zien ♥️

Ook vanmorgen de termijn echo gehad. Ik ben ineens 11 weken en 6 dagen, morgen dus ook 12!! Voor m’n berekening kan het nog steeds niet maar goed. Ik dacht nog een week de kritieke periode doorstaan maar dat is dus niet meer nodig!! ?
Alles was goed!! Al 5.3 cm. En inderdaad al lekker aan t bewegen ?. Wij hebben maar voor alles gekozen, combinatietest, NIPT, alles. Drukke maand tegemoet dus want ik heb ook extra controle bij gynaecoloog vanwege verhoogde bloeddruk. En verder in de zwangerschap extra groei echo’s vanwege verhoogde kans zwangerschapsdiabetes (overgewicht). Maar komt vast goed allemaal (hopelijk).

Kan de 16 weken echo niet bij hetzelfde bureau dan? 
Combinatest gaan ze het kind op een echo nog doorlichten, dus kunnen ze ook evt hartafwijkingen zien en andere dingen die je niet uit het bloed van de moeder kunt halen... maar goed een beetje veel vinden we die 13 weken echo ook wel, want dat is over 1,5 week alweer en daarna alweer 16 weken echo. Maar nooit erg om dat ukkie nog een keer extra te zien ?

Wel jammer dat mijn verloskundige ook niet DE oplossing had tegen de misselijkheid bij het tandenpoetsen. Het ging vanzelf over zei ze ?. We zullen zien haha.
Een geslachtsbepaling gaan wij ook doen. Ook bij een andere praktijk. Daar kan ik voor hetzelfde bedrag als bij mijn verloskundige voor een 2D echo, een 3D/4D echo krijgen. Ik heb ook geen geduld om nog 8 weken te wachten tot de 20 weken echo.
Ben wel benieuwd naar de nipt uitslag. Niet zenuwachtig hoor, heb het idee dat het allemaal wel goed zit. Maar of dat nou écht 10 werkdagen gaat duren, ik ben benieuwd :)
@Pyjamadag: ja heel bijzonder om te zien! Loop de hele dag al met een glimlach haha. Zo mooi

Terug
Bovenaan