Uitgerekend maart 2019

Wel jammer dat mijn verloskundige ook niet DE oplossing had tegen de misselijkheid bij het tandenpoetsen. Het ging vanzelf over zei ze ?. We zullen zien haha.
Een geslachtsbepaling gaan wij ook doen. Ook bij een andere praktijk. Daar kan ik voor hetzelfde bedrag als bij mijn verloskundige voor een 2D echo, een 3D/4D echo krijgen. Ik heb ook geen geduld om nog 8 weken te wachten tot de 20 weken echo.
Ben wel benieuwd naar de nipt uitslag. Niet zenuwachtig hoor, heb het idee dat het allemaal wel goed zit. Maar of dat nou écht 10 werkdagen gaat duren, ik ben benieuwd :)
@Pyjamadag: ja heel bijzonder om te zien! Loop de hele dag al met een glimlach haha. Zo mooi

Nou dames ik ben gister flauw gevallen ? ik denk toch iets te weinig gedronken en gegeten.. vind het moeilijk om de hele dag door te eten omdat ik dat eigenlijk nooit heb gedaan, maar ik zal toch wel echt beter voor mezelf moeten zorgen. Iemand tips voor gezonde snackjes voor de hele dag door? 

Oei dat is niet best... zelf neem ik fruit, bakjes yoghurt af en toe een snack a jack of een eierkoek en heb ik een flesje water bij me die ik minimaal 4 keer leeg moet drinken van mezelf.
Ohja ik heb ook altijd een pakje lu crackers bij mij, die meteen smaakje, daar zit een beetje zout op dus als ik mezelf wat flauw ga voelen werken die heel goed. Hoop dat je hier wat aan hebt.

Oké....even iets geks haha. Wie herkent dit!??
Ik kwam er straks achter dat het net lijkt alsof er een laagje vel van mn tepels af is. Ook wat witte stukjes en middenin m'n tepels ook..heel gek.. ik voel er verder niks van ofzo. Heb geen pijnlijke borsten..eerder soms gevoellig en steken dan. 
Even gek haha maarja wellicht weer iemand wat dit kan zijn.

@krokusjes: ik herken het zelf niet, maar je hebt vrouwen die al vrij vroeg in de zwangerschap zelfs kleine beetjes melk produceren, dus het zijn waarschijnlijk je borsten die zich voorbereiden op borstvoeding :D. Niks geks lijkt me. Of je hebt je tepels verbrand ;)

Ik zit met een vraag en hopelijk kan iemand me hie helpen. Ik ben rond 30 maart uitgerekend dus nu zo’n 10 weken zwanger. Sinds vorige week zondag heb ik af en toe roze afscheiding. Het is erg weinig maar ik begin me toch een beetje zorgen te maken omdat het om de dag nu wel een keer (of 2) gebeurt. Wat zou het kunnen zijn? Ik verlies verder germ bloed, da stelt me nog een beetje gerust. Verder heb ik geen klachten rondom de afscheiding. Heef iemand enig idee? Alvast bedankt voor het meedenken. 

@pyamadag ja ik zag het nadat ik gezwommen had. Net nog een keer gekeken en toen was het schoon verder. Dat is wel erg vroeg dan zeg als dat t is. Haha nee ik heb ze niet verbrand ?? ik denk ook dat t verder niets geks is. Morgen eindelijk de termijn echo! Jeeej? spannend weer even. Maar zijn ook heel benieuwd. En gaan t dan ook de rest van de familie het vertellen. Die hebben we nog niet eerder kunnen zien.

@gebruiker,...655 pas als het steeds meer wordt en helder rood en veel kramp dan kan het mis zijn. Je kan tussendoor wat bloed verliezen omdat je cervix erg goed doorbloed is ook. Bij twijfel je VK bellen. Maar ik denk dat t niet iets geks is. 

Terug
Bovenaan