Uitgerekend maart 2019

Na een jaar van vruchtbaarheidsbehandelingen nu 13 weekjes zwanger! 1 echo in het ziekenhuis gehad en 1 echo bij de verloskundige. Alles ziet er fantastisch uit. Afgelopen weekend ouders en schoonouders ingelicht! Zulke leuke reacties. 
De kwaaltjes lijken iets af te nemen. 
Alleen ik blijf zo vermoeid. Ik slaap 9 uur per nacht en ben veel tussen 05.30 - 06.30 wakker. Iemand tips hiervoor? 

@krokusjes dat herken ik ook, gek he maar schijnt heel normaal te zijn. Ik heb het zelfs maar aan een tepel. Hoop dat je vandaag een mooie termijnecho hebt.
@Sammy fijn dat alles goed was en hier wacht ik ook nog op de nipt, hopelijk deze week.
@gebruiker 55 wat vervelend :( Het klinkt inderdaad onschuldig vooral zo weinig en zonder kramp maar kan me heel goed voorstellen dat het verontrustend is. Bij twijfel gewoon bellen en om een echo vragen, dat doen ze standaard bij bloedverlies en vaak is het gewoon goed en ben je weer gerustgesteld.
@mootjo wat fantastisch voor jullie :) Gefeliciteerd! Geniet ervan! Hier heb ik inmiddels bijna geen last meer van kwaaltjes, sowieso erg weinig gehad (nu 12+5) maar blijf inderdaad best moe en ben ook vaak vroeg wakker, vannacht ook toevallig 5:30 maar dat was denk ik door de spanning omdat we vandaag naar het hartje konden luisteren :) Ik heb daarom geen tips, misschien iets later naar bed dus iets langer uitstellen?

Zojuist een mooie termijn echo gehad! Het hartje klopt mooi en baby zag er nu echt als een baby uit. Een mini mensje. Zo bijzonder. Even een traantje gelaten. Gelukkig alles goed en is de kleine frummel goed gegroeid. Uitgerekende datum nu 26maart. Helemaal in de wolkjes. Zojuist ook mijn zus en zwager verteld. Die zijn zo blij. Erg leuk❤️

Whaaah hier nog anderhalve week voor we de termijnecho hebben. Ben ook zo benieuwd! Ik heb trouwens zo'n goeie app nu, zwangerschap+ (waarschijnlijk al bij velen van jullie bekend, maar ik kende hem nog niet). Daar kun je ook een hartje in horen als je op het babietje drukt... zo leuk! Plus heel veel nuttige informatie. Ik ontdek elke dag wel iets leuks en nieuws. 
Gisteren heerlijk pizza gegeten. Had er al weken trek in en gisteren was mijn man niet thuis, dus lekker op de bank met die doos op schoot en ANTM binge watchen via Videoland... hahaha 
Vanmorgen ook voor de zekerheid maar even gewogen, maar ik ben nog niet aangekomen. Mijn buik is wel 2 cm gegroeid in de ochtend. Ongeveer 4cm in de avond. 
Mijn man maakt zich er druk om dat mijn broeken strak zitten en dat dat niet goed is voor mijn buik. Heb hem gezegd dat ik vooral mezelf ermee heb, maar dat ik op mijn werk nog geen positiemode aan wil, omdat niemand het nog weet. Nog ruim en week en dan ga ik het vertellen. Het gaat ook nog prima, alleen aan het einde van de dag, is het niet comfortabel meer... Kan geen kwaad toch dat het wat strakker zit? Volgens mij zit de baby veel lager, dus die heeft nergens last van...

Hallo!
heb al even niets meer gepost. Maar wel meegelezen!
ik heb gisteren de uitslag van de nipt binnen gehad en alles was goed! (Was niet echt zenuwachtig maar toch wel heel blij).
ben nu 12+7 gaat toch best al wel snel ben ook nog niet aangekomen maar savonds toch al wel een flinkebuik en sochtends valt het weer mee
heb pas weer 25 okt een echo dan ben ik 20 weken duurt zo lang dus ga zeker nog wel met 16 weken want willen het geslacht ook wel weten.
verder met de kwaaltjes gaat het goed heb eigenlijk nergens meer last van als alleen maar    Dat ik niet goed na de wc kan maar dat is te doen vergeleken wat ik hier allemaal lees!
hoop dat het bij de rest ook allemaal nog goed gaat en voor de gene die last hebben van kwaaltjes het snel voorbij is 
inmiddels hebben we het iedereen verteld en de reacties waren echt geweldig zo ontroerend dus dat viel ook niet tegen gelukkig! 

@Noorw
Ik draag ook positie broeken maar niemand ziet dat hoor! Dus als je broeken echt niet lekker zitten, wat ik snap! Zou ik lekker andere broeken aan gaan doen!
Mijn buik is al ruim 10cm gegroeid? Je ziet t heel duidelijk! Zo leuk? helemaal trots op mn mini baby buikje.
Baarmoeder is nu ook goed te voelen paar centimeter onder me navel!

#epf zo jouw buik is lekker gegroeid dan zeg! ?hoever ben je? Bij mij wordt t richting einde van de dag ook meer zichtbaar. In de ochtend niet echt. Heb. Wel wat Positiekleding gekocht .Zit toch fijner.

Terug
Bovenaan