Whaaah hier nog anderhalve week voor we de termijnecho hebben. Ben ook zo benieuwd! Ik heb trouwens zo'n goeie app nu, zwangerschap+ (waarschijnlijk al bij velen van jullie bekend, maar ik kende hem nog niet). Daar kun je ook een hartje in horen als je op het babietje drukt... zo leuk! Plus heel veel nuttige informatie. Ik ontdek elke dag wel iets leuks en nieuws.
Gisteren heerlijk pizza gegeten. Had er al weken trek in en gisteren was mijn man niet thuis, dus lekker op de bank met die doos op schoot en ANTM binge watchen via Videoland... hahaha
Vanmorgen ook voor de zekerheid maar even gewogen, maar ik ben nog niet aangekomen. Mijn buik is wel 2 cm gegroeid in de ochtend. Ongeveer 4cm in de avond.
Mijn man maakt zich er druk om dat mijn broeken strak zitten en dat dat niet goed is voor mijn buik. Heb hem gezegd dat ik vooral mezelf ermee heb, maar dat ik op mijn werk nog geen positiemode aan wil, omdat niemand het nog weet. Nog ruim en week en dan ga ik het vertellen. Het gaat ook nog prima, alleen aan het einde van de dag, is het niet comfortabel meer... Kan geen kwaad toch dat het wat strakker zit? Volgens mij zit de baby veel lager, dus die heeft nergens last van...