Uitgerekend maart 2019

@sammmy wat leuk zeg dat je daardoor t geslacht al eerder weet! En fijn dat alles goed is met de baby! Nu verder genieten ??? hoever ben je nu? 

@krokusjes: ja heel fijn! En ook heel leuk natuurlijk haha. Jammer dat mijn vriend er niet bij was. Maar vind het helemaal niet erg om volgende week weer een echo te hebben haha ?! Ik ben nu 15+4 weken. Mn buik groeit en ik begin steeds meer aan het 'zwanger zijn' idee te wennen. Voor mn darmen heb ik gelukkig een poeder gekregen wat goed helpt. 
Hoe veel weken ben jij nu?

@sammmy ah iets meer dan een week loop je voor op mij. Wij hebben morgen een uitgebreide echo die we gepland hadden zelf in combi met de nipt. Nipt was gewoon goed maar toch nog wat andere dingen checken altijd wel fijn. Ik ga wel kijken of ik wat kan zien en ga vragen aan de VK wat zij zien. Heel benieuwd.  Ik ben nu 14+1. Vind het spannend en super leuk om morgen onze kleine weer te zien.?? Ik luister steeds de geluidsopnamen terug van het hartje ❤️.  Jammer dat je vriend er nu niet bij was maar gelukkig de volgende keer wel. Ik ben benieuwd hoe t met m'n buik gaat. Ook met m'n darmen. Ivm PDS gaat alles wat moeizamer daar.. zal even met de HA bespreken of ik wat ervoor kan krijgen want dit is niet fijn meer zo. Regelmatig weer veel lucht en behoorlijk moeilijke stoelgang...

ahh super leuk @EPF dat jullie het overduidelijk konden zien en gefeliciteerd!! Wat leuk dat alles verder goed is, duidelijke beelden tegenwoordig he :)
@ Sammy super leuk dat jullie het ook weten, dat zal wel schrikken zijn geweest dat ze het hartje niet konden vinden maar gelukkig was alles goed! jammer dat je vriend er niet bij was maar leuk om het nog een keer samen te bekijken :)
@Krokusjes veel plezier vandaag, ik ken er ook een paar die met 14 weken het geslacht al wisten, vooral met een jongen is dat duidelijk dus ben benieuwd... hier ook last van darmen hoor maar kan gelukkig elke dag naar de wc maar het wisselt per dag hoe goed etc en veel lucht elke ochtend!

Ik heb trouwens ook mijn tandarts bezoek gehad, alles was goed gelukkig dus voorlopig hoef ik niet meer terug. De mond hygienist deed wel onwijs veel pijn dus wees gewaarschuwd als jullie ook gaan, veel meer bloed dan normaal en alles was daarna opgezwollen maar gelukkig nu weer goed schoon en kan ik weer voorruit ;)

@Stk: mijn schooenmoeder schrok harder dan ikzelf haha. Had al gelezen dat dat kon gebeuren in deze periode, ivm de ligging van de placenta en zo. Al vergeet ik dat elke keer te vragen. Verloskundige schrok er ook niet van dat ze het niet kon vinden. Het kindje had een hartslag van 150 en dat was goed volgens de verloskundige.

Zeker duidelijk! Ben inmiddels ook al 16.3
Ik heb ook echt last van me darmen. Met name obstipatie. Heel vervelend.
De ligging van de placenta zegt nu nog niet zo veel. Die zit vast aan je baarmoederwand. Die groeit straks nog een stuk mee omhoog.
Met de 20 weken echo gaan ze meten hoever de placenta van de baarmoedermond af ligt. Bij twijfel krijg je met 32 weken nog een echo.

Terug
Bovenaan