Uitgerekend maart 2019

Oh oké. Nou ja, verloskundige had het erover dat er meerdere dingen konden zijn waardoor ze het hartje niet kon vinden met een doptone. Kwam wel vaker voor zei ze. Niets om min zorgen over te maken gelukkig :). En een echo is natuurlijk ook veel leuker ;)

@Sammmy gelukkig en klopt inderdaad bij mij zeiden ze ook niet schrikken als we even duurt voordat we het kunnen vinden. Mijn placenta ligt rechts voor en ze begon daar dus het duurde inderdaad heel even voordat ze het had bij 13 weken toen.
Gelukkig bleef iedereen (behalve schoonmoeders haha) rustig :) en 150, is het een jongen? ;) of wil je het liever niet hier zeggen? mag natuurlijk ook :)

@StK: dat willen we nog even voor onszelf houden, leuk geheimpje :)! Ze heeft ook echt maar heel even gekeken met een doptone, maar aangezien er meerdere mensen in de wachtkamer zaten (inloopspreekuur) maakte ze even snel een echo. 
Vindt het wel enorm fijn dat de kwaaltjes afnemen en dat ik ook wat meer kan genieten ?

@Sammmy snap ik dat is ook leuk :) Wij hielden het twee dagen vol en vonden het toen wel fijn om te vertellen haha. Fijn dat je ook meer kan genieten nu!
Ik kan niet wachten totdat ik iets voel, gisteravond duidelijk een ander gevoel dan normaal maar het is nog niet heel duidelijk schopjes ofzo, daar is het denk ook te vroeg voor dus moet nog even geduld hebben.

Hier ook minder klachtjes! En minder moe! Echt zo fijn!
@stk Ik voel mn kleine mannetje al? Denk al bijna 2 weken! En mn man kan hem ook voelen!
Op de echo was ook te zien dat het allemaal erg aan de oppervlakte ligt. En ik 0 gram vet heb. Het lijkt net darm wat plopt. Maar na logisch nadenken, weet je dat daar alleen maar baby zit en geen darm meer dus moet t de baby zijn?

@EPF jaaa wat leuk! Gefeliciteerd! 
Ik voel nog vrij weinig, af en toe sporadisch een plopje. Mijn placenta ligt nu aan de voorkant, dus hoop dat nog beetje veranderd anders gaat het lang duren voor mijn vriend het voelt. 

Morgen gaan we 3d/4d doen om het geslacht te onthullen bij onze ouders :D

Onze echo was goed! Organen goed, baby goed gegroeid! Echt heel anders dan 2 weken geleden. Kon de baby goed zien! ?? Ik dacht eerst te zien een jongen daarna had km zoiets van hm toch niet. De nub zou jongen zijn maar ze zei ook kan je niet aan vast houden want dat is geen zekerheid. Moet toch nog verder ontwikkelen . hartslag was 153. Vorige keer 145. Hoge hartslag zou meisje zijn en 120-140 zou jongen zijn. Dus zeg t maar.? Zekerheid met geslacht zien we over 2 weken. We hebben veel foto's op USB meegekregen en ook 2 filmpjes die lang duren. En 2 grote afdrukken. Mooi voor in foto album, want die passen niet in m'n echo boekje haha?

@EPF wat leuk dat jullie een jongetje krijgen!! Spannend he! En ook fijn om nu het geslacht te weten. ??? En dan ook nog je kleine vent al voelen :). Wel bijzonder dat je man hem ook al kan voelen schoppen. 
Een voorliggende placenta (heb ik ook) kan wel later in je zwangerschap fijn zijn omdat je dan de inmiddels harde schoppen wat minder hard voelt.

Terug
Bovenaan