Uitgerekend maart 2019

Dat is wat mij betreft echt de eerstvolgende mijlpaal, mijn kindje kunnen voelen. Doe elke dag hard mijn best haha, maar het zit er nog niet in met 14w5d (eerste zwangerschap)... geduld...

Spannend hoor Krokusjes... Ben benieuwd wat het nu uiteindelijk is. Grappig hoeveel bakerpraatjes er wel niet langs komen he... Vanmorgen zei iemand, ben je veel misselijk, dus ik zei, nee en eigenlijk ook nooit geweest... Oh dan wordt het een meisje. Dus ik zei, nee hoor, bij meisjes hoor je vaak misselijkheid. Maar zij had weer een zoontje en was veel misselijk geweest. Met andere woorden... Iedereen roept maar wat... haha

Haha ja leuk al die praatjes Wij weten ook al wat het wordt, maar iedereen denkt het tegenovergestelde ?. Morgenavond een pretecho! Zin in ?

@noorw. Haha ik doe met je mee, ik zit nu op 16.3 en ik voel ook nog niets.  Pas 2 x iets gevoeld waarvan ik dacht dat kan het zijn. Maar helaas nog niet elke dag ofzo.  Voor mij ook mijn eerste. 

Haha bij mij zeiden ze ook doordat ik zo ziek was een meisje. Maar wij krijgen ook een knul! 
Wij zijn inmiddels bezig met kdv s bezoeken.  Hoe gaan jullie dat doen?
wij werken nu beide full time en ik ga 1 dag minder werken.

Wij hebben ons inmiddels ingeschreven bij een KDV. We werken nu ook allebei fulltime. Mijn man gaat waarschijnlijk 36 uur werken (4 dagen van 9 uur) en ik 3 dagen. Maar dit is allemaal nog niet besproken met mijn en zijn werkgever. 

Bij mijn eerste voelde ik de baby ook pas (met zekerheid) rond de 20 weken. Nu herken ik het gewoon wat eerder, maar ook niet super vaak hoor, heel af en toe. 
Wij werken nu 40 uur (mijn man) en 32 uur (ik). Mijn zoontje gaat 3 dagen naar kdv en 1 dag past oma op. Ik wil graag 3 dagen ipv 4 dagen gaan werken als nr 2 geboren wordt. Binnenkort een gesprek met mijn werkgever. Maar in principe heb ik de baby nu al ingeschreven op het kdv voor dezelfde dagen als mijn zoontje. Ik hoop dat daar straks een dagje vanaf kan.

@Noorw en Pyjamadag ja zeker spannend haha! We zijn erg benieuwd! 
Ik kreeg net een flinke steek links onderin m'n buik naast m'n lies. Pfff dat was echt schrikken. Daarna voelde ik lucht los komen in m'n darmen en daarna kwam de wind... Ik hoop dat het daardoor komt. Daarna zakte het weer af... Ik heb nu een poeder gekregen wat helpt om de grote boodschap te doen. Heb PDS dus ging al wat moeizamer..... Als ik gewoon ontspannen op m'n kont zit of naar de wc moet dan voel ik gewoon soort pijn bij m'n kont gewoon. Alsof die uiteinde van m'n darm pijnlijk is. Hopelijk leg ik het goed uit. Kent iemand dit? Zo'n steek ook enzo. 
Je schrikt ervan je denk gelijk: oh de baby! Als alles maar goed is. Maar dat zit denk tussen de oren ook. Heb dit nooit eerder gehad en nu is de pijn ook weer weg maar toch....
Ik hoop de baby ook snel te voelen! Ik voelde vorige week wel een soort blob alsof er iets langs de wand van m'n buik ging. ?

Inmiddels ben ik 16 weken zwanger, super happy! Alleen al 4 dagen buikpijn. Ik heb mijn verloskundige gebeld, ze waren druk, geen probleem. Ze dacht bandenpijn. Helaas voelt dit wel echt als andere pijn, zijn er mensen die dat herkennen zo rond de 16 weken? Het maakt me super onzeker. 

Terug
Bovenaan