Uitgerekend maart 2019

Gebruiker78: ik had ook buikpijn met 15/16 weken, dat bleek door mijn darmen te komen. Gaat gelukkig al veel beter! Het kan door zoveel dingen komen.. 

Hier gaat alles goed! Buikje begint mooi te groeien en ik voel mij ook goed :). Vorige week een pretecho gehad met 16+4 en ze heeft meteen al een aantal dingen nagekeken. Volgens haar zag het er allemaal gezond uit. Fijn om te horen ?. Eind deze maand de 20 weken echo. Ben benieuwd. Al heeft ze me met de pretecho al heel erg gerustgesteld. 

Ik heb ook regelmatig last van buikpijn. Zijn toch echt me banden! Rustig aan doen!
Ons mannetje is lekker druk in me buik! Voel hem echt dagelijks schoppen! En echt flink hard al!! Echt zo leuk!
Gister was ie het er niet mee eens dat ik even op me buik ging slapen. Lekker trappen.. Hihi ben echt helemaal verliefd

Zo tijdje niet gereageerd hoe gaat het met iedereen? Hier ook regelmatig last van wisselende buikpijn, soms een steek soms zeurend en voel steeds meer dingen die ik niet herken dus denk idd dat ik haar al soms voel :) gister heel duidelijk maar soms ook echt twijfel of het Toch niet mijn darmen zijn haha! Soms ook heel laag een strak gevoel dat een beetje trekt, twijfel dan of het geen harde buik is maar doet geen zeer eerder een gek gevoel alsof ze dan saltos doet, zou natuurlijk ook kunnen haha!
Afgelopen woensdag hartje geluisterd en dat stelde me gerust al duurde het even want ze zat op dat moment echt heel laag, herkent iemand dit dat ze zo laag zitten?
En verder nu vol energie, heerlijk al moet ik mezelf daardoor een beetje afremmen wil dan gauw teveel doen!

Oh ging mis maar
@sammy fijn dat alles goed gaat en je buikje goed groeit! Fijn ook dat ze zoveel heeft nagekeken met de pretecho, hier maar een beetje dus vind de 20 weken echo nog spannend!
@EPF zo heerlijk dat je hem al zoveel voelt? 

Wat een fijne berichten allemaal :)! Over 2 weken weer een controle, ik ga ervanuit dat de buikpijn erbij hoort als ik jullie berichten zo lees!
weten jullie allemaal al wat het word? Wij gaan wachten tot het geboren is! Eind deze week 17 weken zwanger. 

@gebruiker78: wij weten al wat het wordt! Een aantal mensen weten het al (goede vrienden) en voor de rest blijft het lekker een verrassing. Wachten is ook leuk! Maar niets voor mij haha, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor en mijn vriend ook. Eind deze week ben ik 18 weken zwanger, we zijn al bijna op de helft!

Wij wachten ook, vind het soms wel lastig hoor, dan kijk ik zo'n programma als one born every minute en dan zie ik lieve roze dekentjes en mutjes enzo en dan denk ik... oh ja, wij moeten iets neutraals zoeken. Maar we vinden vast wel iets moois! 

Ik heb af en toe ook wel kramp enzo en dit weekend voelde ik mijn banden best wel. We waren een weekend naar Boedapest en veel gelopen en gedaan. Super trots dat ik weer zoveel energie heb, maar mijn banden waren aan het einde van de middag telkens wel aanwezig. Gelukkig was daar het bubbelbad om lekker in bij te komen... 
Dit weekend gaan we flink opruimen in huis en wil ik ons bed draaien. We hebben een hele smalle slaapkamer en nu staat het bed zo dat ik er aan het voeteneind uit moet. Niet zo handig als mijn buik straks nog dikker wordt, dus als we het draaien staat het wel klem tussen de muren, maar kan ik wel gewoon aan de zijkant uitstappen. Mijn man moet dan alleen ff over mij heen klauteren als hij eruit gaat haha... Kan niet wachten tot ons nieuwe huis klaar is en we veeeel meer ruimte hebben (oa in de slaapkamer). Het is even behelpen. De kamer is wel heel lang dus alle ruimte voor een wiegje en commode straks (mocht de baby nog in dit huis komen). 

Wat spannend! Ook nog een verhuizing in het vooruitzicht.
soms zie ik ook mensen lopen met leuke roze of blauwe dekentjes, dan denk ik: ooh leuk, die wil ik ook. Ohnee.. we moeten iets neutraals kiezen, hihi?. Mensen om ons heen zijn ook allemaal aan het raden wat het gaat worden. 

Terug
Bovenaan