Wij wachten ook, vind het soms wel lastig hoor, dan kijk ik zo'n programma als one born every minute en dan zie ik lieve roze dekentjes en mutjes enzo en dan denk ik... oh ja, wij moeten iets neutraals zoeken. Maar we vinden vast wel iets moois!
Ik heb af en toe ook wel kramp enzo en dit weekend voelde ik mijn banden best wel. We waren een weekend naar Boedapest en veel gelopen en gedaan. Super trots dat ik weer zoveel energie heb, maar mijn banden waren aan het einde van de middag telkens wel aanwezig. Gelukkig was daar het bubbelbad om lekker in bij te komen...
Dit weekend gaan we flink opruimen in huis en wil ik ons bed draaien. We hebben een hele smalle slaapkamer en nu staat het bed zo dat ik er aan het voeteneind uit moet. Niet zo handig als mijn buik straks nog dikker wordt, dus als we het draaien staat het wel klem tussen de muren, maar kan ik wel gewoon aan de zijkant uitstappen. Mijn man moet dan alleen ff over mij heen klauteren als hij eruit gaat haha... Kan niet wachten tot ons nieuwe huis klaar is en we veeeel meer ruimte hebben (oa in de slaapkamer). Het is even behelpen. De kamer is wel heel lang dus alle ruimte voor een wiegje en commode straks (mocht de baby nog in dit huis komen).