Uitgerekend maart 2019

Wij hebben vandaag de pretecho. Wij zijn heel erg benieuwd!!! Zo super spannend. Ik voel zo af en toe ook wat geks in m'n buik. Dat de baby aan het trappelen is. Op de echo's was ie ook heel erg druk. 
Kijk zo uit naar straks .Ik kan niet wachten. Iets met mega ongeduldig zijn haha????

Ik heb gisteren ook iets gevoeld. Twee hele zachte "plopjes" terwijl ik in de bioscoop zat, de baby is denk ik fan van Marvel films, net als zijn/haar moeder. Daarna concentreren op nog meer plopjes, maar er kwam niks meer... 
Ja wij wachten op de oplevering van ons nieuwbouw huis. De aannemer dacht mogelijk half februari oplevering maar dan moet wel alles meezitten dus daar hoop ik op. Morgen weer een kijkmiddag, dus hopelijk weer een update. We zijn nu wel versneld keuzes aan het maken voor de inrichting en we laten veel doen, hopelijk kunnen we er dan een paar weken voor mijn uitgerekende datum (29 maart) in. Fingers crossed!!! Anders blijven we nog tot eind april (of langer) in ons huidige huis wonen. Geen stress... (hahaha, waarschijnlijk ben ik in maart op van de stress, maar goed...)

Fijn dat het goed gaat met iedereen! Morgen hebben wij een controle echo en dan kunnen ze als het goed is het geslacht zien. Ben dan bijna 18 weken. Ben nu wel echt benieuwd ??. Ook wij hebben nog een verhuizing voor de boeg, volgende week woensdag de sleutels van ons nieuwe huis! Hoop te doen ?

Hallo allemaal
Fijn dat het met iedereen hoed gaat.
Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad bij 19 weken +1 
Vond het erg spannend. Gelukkig was alles goed en het was een erg leuke echo. Heel uitgebreid. 6 maart ben ik uitgerekend.
We weten nu dat we een zoon krijgen! 
We zijn daarna meteen  de stad in gegaan om de eerste kleertjes te kopen. Erg leuk! 
De baby krijgt nu meer een identiteit voor ons wat ik ook erg leuk vind.

Wat fijn Mmaria! Wij mogen morgen!
Ik heb gister samen met me man onze zoon aan de buitenkant van me buik kunnen zien schoppen!! Zoo leuk en bijzonder! Het is nu al een druk mannetje? hij laat de hele dag van zich horen/voelen!!

Leuk om jullie berichtjes weer te lezen.
ik ben nu ook 18 wkn en wel beetje onzeker. Buik groeit nauwelijks, wel veel last van mijn heupen zeker einde van de dag. Ook wel last van mijn buik als zijnde menstruatiekrampen.  Het schijnt erbij te horen maar zou nu toch graag mijn buikje echt willen zien groeien. Heel sporadisch voel ik wel iets. 
Met 15 en 16 weken een echo gehad en dat zag er toen allemaal goed uit! 30 okt hebben we de 20 weken. Super spannend!! Maar als het dan goed is gaan we dat weekend de kamer, kinderwagen enzo bestellen! Zin in en hebben we gelijk een weekje vakantie om even echt te genieten! 
Dinsdag start ik met de centering pregnancy ben erg benieuwd!! 

Ik heb idd ook nog amper een buikje dames. Ik ben nu 20 weken. Kan mijn gewone broeken nog aan en als je niks weet zie je ook nog niks bij mij. Ik haal er het voordeel maar uit, al ben ik wel benieuwd hoe ik eruit ga zien met een dikke buik :)

Over 4 weken gaan wij weer heen. De vk luistert bij mij niet naar het hartje met de doptone maar maakt even snel een echo.
Nu lees ik op Internet dat al die doptone en echo's misschien wel storend zijn voor de hersentjes van de baby ( autisme dyslexie enz)  dat maakt mij dan wel zorgen. Weten jullie hier meer over? 
Ik voel de kleine man vooral sochtends de en savonds en als ik even lig. Mijn vriend heeft hem gisteren voor het eerst kunnen voelen.
Wij zijn ook begonnen na de 20 weken echo met de uitzet super leuk om te doen!!

Ik had vanmorgen weer controle bij het de verloskundige. Alles was dik in orde. Ze heeft het hartje geluisterd via de doptone, maar elke keer hoorde je schopjes enzo tussendoor, dus ons kindje was alweer druk aan het gymnastieken. Dit was tijdens onze echo ook al het geval. Ik denk dat als ik het kindje straks echt goed ga voelen, ik me voor kan gaan bereiden op wat blauwe plekken enzo als het zo actief blijft. Ik las ergens "druk in de buik, rustig erbuiten"... :). Afspraak voor de 20 weken echo in het ziekenhuis is gepland voor over 3 weken. Kan niet wachten om ons kindje weer te kunnen zien!! 

Terug
Bovenaan