Uitgerekend maart 2019

Hallo allemaal,
Pffoee wat een dag!
vanmorgen 20 weken echo gehad en deze bleek niet goed te zijn..
ons kleintje heeft aan een kant een klompvoetje. Maar het meest zorgelijk zijn de armpjes. De armpjes blijken erg kort te zijn, hoe of wat is nog niet bekend. Vrijdag krijgen we verder onderzoek. Jeetje wat is zon bericht toch schrikken. Alles is even helemaal klote als je hoort dat er iets niet goed is met ons kleintje. Pff t moet allemaal even bezinken.

Hoi hoi,

Wat gaat de tijd snel, inmiddel alweer 16+3 weken zwanger, over 3 weken hebben wij de 20 weken echo. Wij kijken hier ernaar uit, omdat we graag willen weten of alles goed is en wat het geslacht van onze Uppepuk is. Er is inmiddels een buik aanwezig, ik heb (denk ik) nog niks gevoeld van de kleine in mijn buik.
Gebruiker10082947: Jeetje ik kan mij indenken dat het schikken is om te horen wanneer het niet helemaal goed is met de kleine, begrijp heel goed dat je dit nieuws moet bezinken. Ik hoop voor jullie dat de volgende onderzoeken jullie meer duidelijkheid geven. 

Ach nee joh gebruiker10082947!!! Wat een naar bericht zeg!! Ik hoop dat jullie morgen het best mogelijke nieuws krijgen uit de onderzoeken! 

Ah nee dat is zeker schrikken! Heel veel succes voor morgen alvast @gebruiker 947
wij hebben maandag de 20 weken echo, vind het ook spannend maar ook wel veel zin om de kleine weer te zien na bijna weer 5 weken! 
Verder merk ik dat mijn baarmoeder nu gaat klimmen en heb me wel daardoor een beetje druk gemaakt met alle pijntjes die daarbij horen maar het hoort er vast bij! Op naar maandag en daarna een weekje vakantie!

Ahh Gebruiker wat een schrik!! Hopelijk valt het allemaal mee voor jullie ukje!
(Onze 20 weken echo was goed.) Alleen voel ik me zelf weer steeds slechter. Het ging 3 weken goed. Nu weer misselijk, hoofdpijn, duizelig, heel veel hoofdpijn en zooooo moe!! 

@gebruiker 947: Wat naar zo'n bericht! Ik snap dat je je helemaal rot schrikt, en ik hoop dat het allemaal goed komt met je uk. Is de volgende echo al bekend? Heel veel sterkte.

Ach wat een raar bericht krijg je dan! 
Ik ben nu 18 weken zwanger van de eerste. Zijn er meer mensen bekend mee dat je je baby nog niet gevoeld hebt? Ik lees veel verhalen dat mensen hun baby al hebben gevoeld.. 
vorige week heeft de verloskundige met de doptone geluisterd naar het hartje (omdat ik extreem veel buikpijn had) en het hartje klopte lekker fanatiek, ook bewoog de baby toen veel. Al maakt het mij best onzeker nu, omdat ik nog steeds niks heb gevoeld.

@gbruiker947, wat naar zeg! Heel succes met de echo! hopelijk valt het mee!
@stk herkenbaar, die van mij zit nu ook hoog en af en toe heb ik zo’n last dat ik me afvraag of t goed is. Heel de onderkant is gevoelig haha.  Ik moet nog 1,5 week wachten op de 20 maar ben wel nerveus. 
@epf wat fijn dat alles goed was! Maar wel naar dat je zo rot voelt! Hopelijk is het gewoon even zo’n inzinker.  Moe ben ik ook wel, na 3 dagen werken zijn de laatste 2 het zwaarst. Misselijkheid is bij mij nog niet voorledig weg geweest, maar niet meer spugen.

@gbruik978. Ik heb dinsdag ook het hartje gehoord, was wel wat lastig te vinden. Nu al een dondersteen. Maar ik voel sporadisch iets, hetgeen wat je voelt is niet uit te leggen heb het nu misschien 5 x gevoeld en zachtjes maar wist zeker dat hij het was en niet mn rommelende darmen ofzo ?

Terug
Bovenaan