Uitgerekend maart 2019

@EPF: wat rot dat je je weer slechter bent gaan voelen! Ik hoop echt voor je dat het tijdelijk is en je je snel weer fitter voelt.
@gebruiker978: meestal met de 1e voel je je baby echt wat later hoor. Rond de 20 weken pas, dus ga je vooral niet ongerust maken. Bij mijn 1e voelde ik hem pas met zekerheid rond 21 weken, mijn placenta lag ook aan de voorkant. 
Ik ben nu 18 weken zwanger, en ik voel me redelijk goed! Ik ben alleen nog echt heel erg moe, en ik kan het er bijna niet bijslapen, omdat ik vrij slecht slaap. Vaak vroeg wakker en dan niet meer kunnen slapen. Of ik wordt wakker van mijn zoontje en kan dan niet meer in slaap komen. Ook wordt ik soms wakker van pijn in mijn heup (ik heb een heupdysplasie en artrose in mijn heup), en daarmee merk ik nu wel dat het verweken toch al echt is begonnen. Ik heb ook wat vaker last van mijn rug.
Hoe is het bij jullie op het werk? Ik werk vier dagen, maar ik vind het behoorlijk pittig. Vooral ook het reizen met het OV. Ik heb verder gewoon een kantoorbaan en het voordeel dat ik ook 1 dag in de week thuis kan werken. Daardoor is het net te doen. Ook merk ik dat ik eigenlijk steeds minder interesse in mijn werk krijg, ik wil eigenlijk gewoon nu al met zwangerschapsverlof, gewoon lekker een beetje rommelen thuis. Het interesseert me allemaal een stuk minder.

@EPF: wat rot dat je je weer slechter bent gaan voelen! Ik hoop echt voor je dat het tijdelijk is en je je snel weer fitter voelt.
@gebruiker978: meestal met de 1e voel je je baby echt wat later hoor. Rond de 20 weken pas, dus ga je vooral niet ongerust maken. Bij mijn 1e voelde ik hem pas met zekerheid rond 21 weken, mijn placenta lag ook aan de voorkant. 
Ik ben nu 18 weken zwanger, en ik voel me redelijk goed! Ik ben alleen nog echt heel erg moe, en ik kan het er bijna niet bijslapen, omdat ik vrij slecht slaap. Vaak vroeg wakker en dan niet meer kunnen slapen. Of ik wordt wakker van mijn zoontje en kan dan niet meer in slaap komen. Ook wordt ik soms wakker van pijn in mijn heup (ik heb een heupdysplasie en artrose in mijn heup), en daarmee merk ik nu wel dat het verweken toch al echt is begonnen. Ik heb ook wat vaker last van mijn rug.
Hoe is het bij jullie op het werk? Ik werk vier dagen, maar ik vind het behoorlijk pittig. Vooral ook het reizen met het OV. Ik heb verder gewoon een kantoorbaan en het voordeel dat ik ook 1 dag in de week thuis kan werken. Daardoor is het net te doen. Ook merk ik dat ik eigenlijk steeds minder interesse in mijn werk krijg, ik wil eigenlijk gewoon nu al met zwangerschapsverlof, gewoon lekker een beetje rommelen thuis. Het interesseert me allemaal een stuk minder.

Pyamadag, zoooo herkenbaar! Ik heb ook een kantoorbaan en kijk ook echt uit naar mijn verlof. Het interesseert mij ook allemaal niet echt meer, terwijl ik wel echte een toffe baan heb met leuke collega’s. Dus ik schaam mij ook wel een beetje voor mijn gedachte ☺️ Heb laatst de maanden in mijn gedachten al afgeteld (het is bijna november, december feestmaand dus allemaal wat losser op kantoor, januari nog een maandje doorkomen en in februari kunnen we al weer met verlof!). Gaat echt onwijs snel allemaal!
Vanmorgen met precies 19 weken voelde ik de kleine in mijn buik!! Lag stil in bed met hand op buik en toen voelde ik kleine schopjes. Zo bijzonder! 

Volgende week 20 wkn echo... zo spannend weer!!!
Prettig weekend alvast allen!!xxx

@gebruiker 947, wat een naar berichtje! Heel veel sterkte, hopelijk snel goed nieuws! Ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaat komen ?

Ik herken het ook enorm pyamadag & AnnaSofia. Heb echt een leuke baan, maar pffff... mijn hoofd is er soms gewoon amper bij. Ben de maanden ook al aan het tellen geweest. November... volle maand, december lekker vrij tussen kerst en oud en nieuw, dan einde januari / begin februari nog een weekje op vakantie en dan nog een maandje werken en begin maart met verlof. 
Hoop dat mijn hoofd de komende tijd weer wat meer bijdraait, want zo is het natuurlijk geen doen. 

@gebruiker947, ik denk aan jullie vandaag!! Hopelijk goed nieuws. 

Oh dat heb ik ook met mijn werk ook een kantoorbaan! Echt lastig ook omdat ik er nog niet zo heel lang zit maar gelukkig hebben jullie dat ook, voel ik me minder schuldig?
@smpje jeetje nog steeds misselijk dat is pittig! Hier heel lang goed alleen een verkoudheid die een beetje blijft hangen, dat in combinatie met die pijntjes is soms vermoeiend! Gister een eergister ook een mega steek bij het draaien in bed, vanaf nu goed oppassen met bewegingen dus! En onderkant is ook gevoelig idd zal het maandag navragen ook!
@epf fijn dat alles goed was alleen jammer ook dat je weer misselijk bent met zoveel andere kwaaltjes!
@annasofia leuk dat je de kleine nu ook voelt! Hier voel ik haar ook steeds vaker maar nog geen pijl op te trekken dus nog even geduld!
@gebruiker 947 heel veel succes vandaag ik duik op een mooie echo voor jullie!!

Ik vind het wel heel fijn om te lezen dat jullie allemaal wel de zelfde dingen herkennen haha.
Ik werk 5 dagen op kantoor, maar ook die gedachtes. (ben zelfs aan het afkruisen)  Op vrijdag ben ik helemaal gesloopt en heb ik standaard hoofdpijn.  Ik heb 6 weken voor verlof genomen dus 1 feb is mijn laatste werkdag.
Inmiddels wel al naar een bekkenfysio geweest, mijn bekken is zwak dus er is werk aan de winkel. Gelukkig hebben we nu nog tijd gezien er geen buik is.  Wel maakt mij dat soms een beetje onzeker... bijna op de helft en weinig te zien, groeit het dan wel goed zou je dan denken... We zullen het zien, nog 1,5 week zenuwen :D

Hier ook zin om al verlof te hebben haha. Heb ook een kantoorbaan..? ik werk 4 dagen. Merk ook dat al dat zitten niet echt goed doet. Ik probeer mezelf eraan te herinneren dat ik ieder half uur eventjes opsta uit de stoel..Maargoed als je effe druk ergens mee bent zit je zo een uur weer... Ik wil ook lekker in huis rommelen al en kamer klaar maken?? maarja nog even geduld tot het verlof zover is. Met december voor de deur gaat t wel snel straks.. 
Morgen gender reveal. Wij weten al 1.5 week wat t geslacht is haha. Vanavond de taart maken ?

Terug
Bovenaan