Uitgerekend maart 2019

Ik werk in het ziekenhuis. Onregelmatig. Gelukkig geen nachtdiensten meer??
Maakt het ook niet makkelijker met de vermoeidheid maar maak geregeld nachtjes van 12 uur! Alles voor t goede doel!
Onze uk is echt heel druk! Voel hem de hele dag schoppen! Echt heel duidelijk! Staat zelfs al op film! Maar ben ook beetje mager dus t verbaasd de verloskundige niet

@EPF sat is wel pittig ook een baan in het ziekenhuis. 
Leuk dat je de kleine veel voelt zeg. Ik voel m ook nu steeds in de ochtend als ik nog in bed lig en beetje einde van de dag als ik op de bank lig. Afgelopen donderdag hartje geluisterd en wat helemaal top. Mijn bloeddruk ook. Buik groeit goed. Morgen echt weer even een foto maken want dinsdag ben ik alweer 18 weken! Laatste foto van reeks is week 14-15 dacht ik? dus moet m echt weer gaan maken. Verschil is zeker zichtbaar. Nu uitgeteld in bed. Vanmiddag bezig geweest op de kinderkamer.. wat meubels in elkaar gezet en gister geschilderd. Morgen weer verder met wat kleine dingen. Leuk zo aan rommelen ????

Oh en ik doe sinds vorige week ook mee met een groepsles voor zwangeren. Eerste half uur is sporten, daarna theorie zodat je veel info krijgt en je voor kan bereiede op de bevalling. Ik stapte een les eerder in, dus ik kreeg al info mee van de bevalling. A.s. woensdag begint t weer bij de eerste les. Erg fijn. Zo blijf je actief en krijg je zeer nuttige informatie. En buiten dat nog minimaal 1x in de week zwemmen. 

Wat een opluchting, vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed!! Zo fijn en bijzonder om alles na te lopen! En ze is nog steeds een meisje ;)
Ze was wel heel druk maar dat was goed want daardoor kwam alles vrij snel in beeld en gelukkig ook want ik trok bijna weg. Schijnt dus vaker te gebeuren bij een echo omdat je dan op je rug ligt en ik lag heel laag...Tip ga dus niet te laag liggen. Gelukkig zag ze het en moest ik naar mijn linkerzij draaien en dat hielp :)
Fijn om te horen dat het ook goed met jou gaat @Krokusjes en pittig zo'n baan @EPF!

Hi meiden! 
Ik was in de eerste trimester wat actief op dit forum. Helaas na een week of 10 begon ik mij mentaal en fysiek steeds minder goed te voelen. Na de drie maanden termijn werd ik steeds misselijker en kwam bijna niet buiten door allerlei stress (woonruimte/studie). Ik las nog wel eens mee op het forum, maar kon gewoon niets 'positiefs' neerzetten. 
Vandaag ben ik 19+3 en heb ik de 20 weken echo gehad. Alles is goed gegaan en we zijn erg opgelucht. En de stap weer genomen om terug te komen op dit forum. 
Goed om te lezen dat het goed gaat met jullie. 
Liefs, Fiori

Aai Fiori, dat is naar zeg! Dat je je steeds beroerder ging voelen ipv beter. Fijn dat alles wel goed is nu met de 20 weken echo. Voel je je nu wel wat beter?

We hebben nog niks gehoord van Gebruiker947 he? Hoop zo dat alles toch goed was... 

Nog twee weken voor onze 20 weken echo, kan aan de ene kant niet wachten en aan de andere kant vind ik het retespannend. 

Wij krijgen trouwens meteen een GUO (uitgebreide medische scan in het ziekenhuis) ipv de standaard 20 weken echo, omdat mijn vader vroeger geboren is met een open gehemelte. Ga er helemaal vanuit dat dat niet speelt bij ons hoor, want wij (mijn broers en ik) zijn alledrie prima gezond geboren (zelfs zonder dat mijn moeder foliumzuur slikte enzo). Ben vooral ook heel benieuwd of het kindje groot is, omdat ik daar een beetje op reken (was zelf 9 pond bij de geboorte en mijn man is erg lang). 

@StK  Wat fijn!! gelukkig maar.
Ik wordt met de dag nerveuser voor de 20 weken, wij hebben hem pas met 20+3 (volgende week dinsdag)  Ik val nog steeds af, en mijn buik groeit niet... ben er zo onzeker over. Iemand die dit herkent? 

Welkom terug Fiori en wat fijn dat je 20 weken goed is! Geeft denk ook weer een stukje rust?  Voel je nu wel beetje beter?
@Noorw, alleen maar fijn dat ze het zekere voor het onzekere nemen. Vast dat alles gewoon goed zit bij jullie!

Terug
Bovenaan