Uitgerekend maart 2019

@Smpje duurt lang dan he! Ik was ook zenuwachtig maar gelukkig ging de laatste week vrij snel dus hopelijk voor jou ook maar als je twijfelt zou ik even bellen en vragen of je naar het hartje kan luisteren, dat stelde mij bij 17 en 18 weken gerust, ik ben toen naar een inloop spreekuur geweest. Maar bedoel je dat je nog niks bent aangekomen? Misschien door je misselijkheid? Ik heb weinig last gehad en zit nu op 3kg extra en dat schommelt een beetje. Verder groeit mijn buik maar sommige dagen denk ik ook dat het niet groeit of minder is, komt omdat je het natuurlijk dagelijks ziet. Hoop dat ze je snel gerust kunnen stellen :)
@ Fiori wat heftig maar fijn dat het nu beter gaat en dat ook jouw 20 weken echo goed was :) Gefeliciteerd en hopelijk kan je vanaf nu veel meer genieten.

Ja duurt heeeeel lang haha, ik hoop dat deze week ook snel gaat.
Ik heb vorige week het hartje gehoord, en de posititie van de baarmoeder en grote was ook wel goed. Maar toch het gevoel in 5 maanden alleen maar bent afgevallen (komt ook door de misselijkheid van toen, nu nog maar ik spuug niet meer en eet vrijwel alles weer alleen nog wel weinig), je buik niet groeit dan denk ik jeetje.. oh en ik voel het ook nog sporadisch. Nu 19+3 wkn, maar met 15 en 16 weken zagen ze dat de placenta voor ligt dus dat het daarom is dat ik het niet zo snel zal voelen.  Ik ben vanaf 15 wkn foto's gaan maken en er is een inimini verschil met de eerste. Het is ook gewoon de spanning denk ik, je hebt het natuurlijk al een tijdje geleden voor het laatst gezien. 
Ik kruis weer verder af tot volgende week dinsdag 

Pff. Volgens mij komt bij mij de griep opzetten...voel me lichamelijk ellendig. Onwijs last van m'n darmen. Als ik net geweest ben kan ik weer (sorry voor details) bandenpijn er weer bij... Straalt uit naar m'n rug en dan die vervelende steken bij schaambot/lies/onderbuik... Is alweer even geleden dus je schrikt er toch weer even van. Morgen vroeg wel urine brengen bij HA voor check op blaasontsteking om het voor de Zekerheid uit te sluiten. Doodop en futloos. Soms vergeet je je even dat je je zo kan voelen. Dat wordt lekker onruit liggen met een kruikje en goed slapen.?

Noorw, wat lief dat je daar aan denkt.
afgelopen vrijdag en gisteren naar het ziekenhuis geweest. Uit de echo is gebleken dat ons kleintje geen armpjes heeft, de handjes groeien op de schouders. En ook de beentjes stonden niet goed, t lijkt alsof de beentjes in kleermakerszit staan. Gelukkig worden we vanuit t ziekenhuis heel goed begeleid en krijgen we heel veel steun van familie en vrienden. Ze gaan nu uitzoeken hoe het komt dat ons kleintje dit heeft, is het stomme pech of is het genetisch bepaald. Dat horen we binnenkort. Een hele heftige en spannende tijd. 

Wat verschrikkelijk heftig zeg!!! Kan me voorstellen dat je dat wel even moet verwerken! Wat betekent dat nu voor dit kindje (als jullie dat al weten en willen delen)? 
Ik denk aan je hoor! Heel veel liefde jullie kant op! 

Terug
Bovenaan