Uitgerekend maart 2019

Bedankt iedereen voor de lieve woorden. Het gaat nu stukken beter, en kan er veel meer van genieten ?

@Gebruiker Jeetje, wat een heftig nieuws.. Heel veel sterkte. Wat fijn dat er iig goed begeleid wordt vanuit het ziekenhuis.. 

Pff heftig gebruiker..947, wel ontzettend fijn dat jullie goed begeleid worden vanuit het ziekenhuis. Dikke knuffel jullie kant op!?

? heel veel sterkte toegewenst  @gebruiker 947! Dat is heel heftig maar fijn om te horen dat jullie goede begeleiding krijgen!? dikke knuffel

Hey Meiden, 
ff vraagje. Hebben jullie ook al eens harde buiken?
Ik heb nu dus als ik in bed lig op me zij, en naar me rug draai een onwijs harde buik... Het trekt dan ook niet echt weg, doet ook niet echt pijn maar t voelt gek!
Slaap altijd op me zij maar t viel me op

Voel je dan alleen dat je buik hard is of voel je ook krampen oid?

Ik heb (nog) niet het idee dat ik harde buiken ervaar. Maar wellicht herken ik het niet...

Wel veeeeeel beweging hier

@EPF ja helaas wel, laatst nog bij de vk nagevraagd en zij bevestigde dat het erop lijkt! Nu op vakantie en veel gelopen  en gedaan en kan ze nu goed herkennen, mijn baarmoeder spant dan duidelijk aan! Gelukkig stopt het meteen als ik rust neem, goed oppassen dus.
Wat jij omschrijft heb ik ook maar is weer iets anders maar kan zijn dat het een lichte is. volgens mij zijn er dus heel veel dingen die de baarmoeder kunnen prikkelen en de een heeft er meer last van dan de ander, ik krijg het ook als ik mijn plas te lang ophoud! 
@noorw leuk dat je zoveel beweging voelt? hier wisselt het nog en nog niet goed van de buitenkant te zien helaas

Terug
Bovenaan