Uitgerekend maart 2019

Nee totaal geen krampen hoor! Gelukkig!
Maar t voelt wel wat onprettig zo’n harde bal! 
Verder heb ik het ook niet echt veel, af en toe. Maar in bed dus wel dagelijks!
Mn kleine mannetje is ook lekker druk! De hele dag schopjes! Vooral tijdens het auto rijden?
Ook goed te zien aan de buitenkant!!

Enige wat ik sochtends wel heb is dat mijn buik ook hard is en gevoel alsof er een bal in zit ofzo. Maar als ik dan weer in beweging kom en ben wezen plassen is dat zware gevoel weer weg. Weet niet of het iets is maar heb dat wel elke ochtend. 
Verder komt nu eindelijk mijn baarmoeder naar voren en gaat het buikje langzaam komen. Vooral als ik lig zie ik in eens een bult ? dit was tot vorige week nog niet. Ik voel tot nu toe misschien nog maar 5 plopjes op een dag, placenta ligt voor dus gaat even duren.   Vandaag wel de 20 weken echo, ben een beetje nerveus! 

@smpje jaa eindelijk mag jij ook! heel veel succes vandaag? en fijn dat je baarmoeder beter te zien is, hoop dat je een mooie echo hebt!

Veel succes met de 20 weken echo voor de dames die ‘m nog op de planning hebben staan! Toch zeker een spannend moment! 
Wij hadden de echo vorige week en alles was goed. Wij krijgen een jongen! ?
Mijn boek groeit nu echt als een malle... het is nu niet meer te verhullen zeg maar. Toch vind in het ook wel ‘moeilijk’ om echt zo obvious zwanger op kantoor rond te lopen. Omdat mensen het nu toch echt zien en erover zullen praten wss ? Voor mij voelt dat toch een beetje ongemakkelijk ofzo, ik weet niet wat het is. Hebben jullie hier ook ‘last’ van? Uiteraard ben ik super trots en vind ik het stoer om mijn buik te showen, maar het heeft ook iets ongemakkelijks ofzo.... ben benieuwd of iemand zich hier in herkent? 
Liefs!!

Gisteren een goede 20 weken echo gehad! Het was na zo’n lange tijd super leuk om de kleine weer te zien. 
Ze konden alleen het ruggetje niet helemaal zien, maar kon er vanuit gaan dat het echt goed was. We konden het niet zien omdat de baby niet wou draaien. Volgende week mogen we nog een keertje.  
Het is leuk om je buik te showen hihi, soms ook best nog even “raar”’ofzo.. hihi 

Hoi hoi,
Geveld door de griep heb ik tijd om weer eens een kijkje te nemen op dit forum. Lees dat niet iedereen een goede 20weken echo gehad, sterkte voor diegenen! 
Wij moeten nog ruim een week wachten op onze 20weken echo, we kijken er naar uit, vinden het ook wel spannend allemaal. 
Soms vind ik het allemaal wel abstract, merk dat mijn buik en borsten groeien maar ik voel de baby nog niet. Weet dat het normaal is deze periode (ben nu 18.2 weken) om de baby nog niet te voelen.
Fijne dag iedereen!

Wij hebben volgende week de 20 wkn echo. Leuk om de kleine dondersteen weer te mogen bewonderen. De laatste keer was met 16 weken. Tijd gaat best vlot zo...Nog even dan is het December en zit je in het nieuwe jaar. Dan gaat de tijd al snel en dan komt het verlof ook dichtbij.
We hebben als eerder een medische echo gehad op eigen verzoek. Toen was alles ook goed. Dus verwacht dat dit nu ook het geval zal zijn.
Kleine is lekker druk in de buik. Ik voel hem iedere dag. Vooral in de ochtend en avond... overdag werken dus dan let je er wat minder op. Maar ook dan hier en daar een schopje.

Ook hier een goede 20 weken echo, toch een flink verschil met 4 weken geleden. Super leuk om te zien! Moet donderdag nog wel even terug omdat ze het ruggetje niet goed konden zien, ze geeft aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken maar gewoon even de checklist afronden.  Hij was zo ontzettend druk maar voelde nog niets zo stom ?

Terug
Bovenaan