Uitgerekend maart 2019

Hier ook nog een week voor de 20 weken echo... vind het echt wel spannend. Mijn buikje kan ik echt al een tijdje niet meer verstoppen dus inmiddels loop ik er trots meer rond hoor. Ben ook wel tevreden over mijn buikje haha... Mooi naar voren tot nu toe. 
Ik voel ons kindje nog niet elke dag, maar wel regelmatig. Voel af en toe een soort druk op een bepaalde plek, maar weet niet zeker of dat nou het kindje is ook. Denk het wel. Gaat ook weer vrij snel weg. Denk dat het misschien een voetje is ofzo wat ergens tegenaan duwt. 
Hebben jullie al veel babyspulletjes geshopt? Wordt inmiddels wel tijd voor mijn gevoel. Nu heb ik dit weekend weer van alles gekregen (dekentjes, hydrofiele luiers etc.) dus moet dat nog even uitzoeken, maar inmiddels popel ik wel om lekker op pad te gaan. Voor kleertjes enzo ga ik dat met mijn moeder doen. Maar kamertje enzo lekker met mijn man. Hoewel die standaard meteen over marktplaats begint als ik het onderwerp ter sprake breng. Vind marktplaats prima hoor, maar wil wel eerst even oriënteren. We hebben nog helemaal niks nieuws gekocht en het hoeft van mij niet allemaal tweedehands. 

Wij hebben volgende week de 20 weken echo. Ik heb sinds 12 weken geen echo meer gezien dus kijk er erg naar uit en hoop dat alles goed is. Omdat wij nog heel veel van de eerste hebben, hoeven wij niet zo heel veel te kopen. Wel hebben we een nieuwe kinderwagen gekocht. Dat maakte dat ik eindelijk een beetje  echt t leuke gevoel van zwanger zijn kreeg. Net als toen ik vorige week een leuke jurk met legging kocht. 
En ik was blij dat de uitslagen van het bloedprikken helemaal goed waren. Alleen wat aanvullende vitamine D nodig naast wat ik al aan vitaminetabletten gebruik. 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne woensdag.

Vanmorgen de 20 weken echo gehad! Omdat de baby niet wilde draaien moet ik vanmiddag even terugkomen voor het laatste gedeelte. Voor nu zag alles er hartstikke goed uit en ze verwacht ook dat het vanmiddag gewoon goed is, mijn vriend is dus weer aan het werk.
Omdat hij niet wilde draaien was het niet echt een 'leuke' echo, maar goed. Ze beloofde me dat ik vanmiddag een leuke echo kreeg haha. Natuurlijk is het belangrijker dat alles goed is, dat weet ik ook :).
Met mij gaat ook alles goed! Buik groeit goed, weinig last van kwaaltjes. Heel fijn!

Fijn dat het met iedereen zo goed gaat.
Wij hebben wel al lekker geshopt! Kamertje wordt volgende week gestuct en dan kunnen we het schilderen. Ga deze week de meubels bestellen.
Ook veel nieuw gekocht want alles maar 2e hands vind ik ook niet leuk!
Mijn navel doet regelmatig zeer, me baarmoeder is nu boven me navel aan het uitgroeien en denk dus dat er behoorlijke druk op staat van binnenuit. Lijkt ook streeds verder naar buiten te ploppen. Hebben jullie dit ook??
Mijn buikje is op werk slecht te zien door oversized ziekenhuispak? soms wel stom. Ja hoe ver ben je? 21 wkn! Oh je hebt geen buik! Uhhh jawel hoor ?

Nou, vanmiddag poging 2 voor de echo! Gelukkig heeft ze wel alles kunnen zien, en alles was ook goed. Hij heeft zich alleen niet omgedraaid, dat was wel jammer! Als 'troost' een 3d echo gekregen. Super leuk!
Wij hebben het kamertje al bijna klaar. Moeten alleen nog nieuwe gordijnen  komen en wat accessoires voor de leuk. Heb veel tweedehands, maar ook enkele dingen nieuw :)

@sammmy, fijn he zo'n eigenwijsje.. ik moet morgen terug voor alleen het ruggetje haha. 
Ben nu 20+4 en ook hier nog geen buik, alleen als ik plat ga liggen zie je mijn baarmoeder uitsteken sinds een week. Als we ht er over hebben hoor ik ook alleen maar, oh zover al ik zie niets. Wss als ik een strak shirtje aantrek zal je wel wat zien maar voel me nog heel ongemakkelijk. en @NOORW, ik moet het ook nog doen met een verschuiving of een kleine schopje.
@EPF, ik heb wel dat het gevoelig is maar ik heb echt een tunnel van een navel en die wordt wel iets minder diep maar gaat nog wel even duren denk ik!

Wij kopen eigenlijk vrijwel alles nieuw, en moet zeggen we worden enorm verwend door fam.  Kijk af en toe wel naar bepaalde dingen op marktplaats maar vind niet wat ik wil.  A.s. zaterdag gaan we de babykamer + kinderwagen bestellen en het behang.  Door dat we er net klein jaartje wonen hadden we wel gezegd alle kamers zijn af. Alleen leuk behangetje en klaar!  
Kan niet wachten, eindelijk groen licht om los te gaan :D

Oh wat fijn om te lezen dat de laatste echo's weer allemaal goed waren en wat heerlijk een "troost" 3d echo @ Sammy haha. Grappig ook de verschillen, onze kleine was juist non stop aan het draaien toen maar denk omdat ik niet lekker lag.
Voelde er toen ook nog weinig van maar inmiddels sinds gister (vandaag 21 weken) voel ik het allemaal stukken beter en vaker. Echt leuk om de kleine nu eindelijk goed te kunnen voelen. Nog niet heel duidelijk van buitenaf maar zo te voelen duurt dat niet lang meer.
En de kamer is bij ons ook door onze verhuizing vorig jaar redelijk af, alleen een kleur/behang uitkiezen maar hebben al een idee en dan leuke gordijnen en meubels. Heb ook op marktplaats gekeken maar ga denk gewoon nieuw kopen want het is het vaak net niet.
En hier ook een tunnel van een navel, echt zo gek om het nu meer aan de oppervlak te hebben en het "einde" te kunnen voelen haha. Wel veel jeuk op mijn buik maar nog niet super strak behalve met een harde buik.
veel shop plezier alvast allemaal :)

Hoi allemaal! 

Ik lees al een tijdje mee maar nog niet eerder iets geplaatst. Ik ben nu 19+1 en heb morgen de 20 weken echo! Begin nu best zenuwachtig te worden..  erg spannend allemaal! Ik heb in week 17 de baby wel af en toe gevoeld, sinds vorige week niet meer.. vrijdag toch naar de verloskundige gegaan en het hartje weer even gehoord.. toch maakte ik me een soort van zorgen omdat ik dus even een paar dagen niets voelde maar dat was normaal.. kon zijn dat de baby was gedraaid of door mijn drukke baan.. 

Fijne dat (bijna) iedereen goede echo's heeft gehad! 

Terug
Bovenaan