Zo, na flink wat weken ook weer even een bericht van mij. Blijkbaar leeft iedereen weer een beetje op bij de 20 weken echo

Ten eerste @Gebruiker10082947:
Wat een vreselijke schok moet dat voor jullie geweest zijn! Als ik zie hoe spannend ik de 20 weken echo gisteren vond kan ik me er niks bij indenken hoe je met zulk nieuws moet omgaan. Fijn dat de begeleiding vanuit het ziekenhuis zo goed is. Ik leef met jullie mee en alle sterkte van de wereld voor jullie...!
Dan, zoals ik zei, hebben wij gisteren ook de 20 weken echo gehad met 20+4. Tijdens deze echo kwamen we er achter dat er toch echt een piemeltje aan het mensje zat en krijgen we na 3 weken in de waan te zijn geweest dat het een meisje zou zijn, een jongetje

Alles was prima verder, gelukkig. Alleen het rechterniertje gaan ze extra in de gaten houden. Die was voor het mooie 0.3 (!) mm te groot en daar zat wat vocht in, dus kan zijn dat het klepje nog niet helemaal goed werkt en er wat vocht terugstroomt naar de nier. Met 30/32 weken gaan ze hier nog een keer op controleren.
Ook ons mannetje wilde niet helemaal goed liggen en moesten we met een onderbreking bij de verloskundige erna weer terugkomen. Daarna lag hij nog steeds hetzelfde, maar net op het einde draaide hij even goed voor de aangezichtsscan. Ik had overigens een hele vervelende navel die echt geen enkele radiogolf doorgaf, haha.
Sinds precies 20 weken voel ik de baby nu echt wel. De weken daarvoor dacht ik het steeds maar wist het niet zeker. Moet het toch wel een aantal keer geweest zijn.
Ook nog weinig ingekocht, maar we zitten ook midden in een verbouwing... en de baby kamer is dus nog een grote bouwval. Komt tijd, komt raad... Komt goed. Nu weten we ook qua naam en kleur waar we op moeten orienteren, dus dat scheelt

Bij mij is er ook nog steeds niet heel veel te zien. Mensen komen nog steeds naar me toe dat ik zwanger ben, maar niet omdat ze het uit zichzelf gezien hebben ;D Nu helpt het niet mee dat ik wat steviger gebouwd ben, daarom juist kan ik het misschien nog goed verhullen.
'S avond trouwens lijk ik wel al 30 weken zwanger, hebben jullie dat ook!??!?! Haha
De banden en mijn rug begin ik nu helaas wel beter te voelen, ik tennis nog en ben druk bezig met werk en de verbouwing. Moet nu toch wel opletten dat ik op tijd mijn rust pak.
Groetjes en succes iedereen, vanaf nu zal het qua buik en banden een stuk zwaarder gaan worden.