Uitgerekend maart 2019

Ik heb alleen dat hart veel harder bonkt dan anders, niet dat mijn hartslag ook echt hoger is. Ik hoor het bijvoorbeeld regelmatig duidelijk kloppen in mijn oren als ik gewoon rustig op de bank zit (nu helemaal want mijn oor zit dicht, héél irritant :p ) Mijn hartslag is dan redelijk normaal (wel ietsje hoger dan voor de zwangerschap, maar niks bijzonders), maar het klinkt echt dubbel zo hard!

Hallo Dames,
20 weken echo was niet goed, onze meid heeft geen neusbeen  dus doorverwezen naar Maastricht... Daar Nipt test laten doen en gister slecht nieuws....down syndroom...
Vandaag al punctie gehad, we hopen toch nog op een kleine sprankel hoop....maar het ziet niet goed uit, ze hebben ons geadviseerd om toch na te denken over wat we willen aangezien we nog 2 gezonde zonen hebben die genoeg aandacht opeisen.... weet niet hoe ik deze tijd ga overleven....

@gebruiker 4046, wat heftig zeg. Vooral nu. 
Heel veel sterkte met het maken van jullie keuze, weet wel dat het jullie keuze is, ongeacht wat de buitenwereld er op aan te merken heeft. Er zullen altijd mensen zijn die het niet goed vinden, welke keuze je ook maakt. 
Sterkte.

@gebruiker 4046 dat is zeker schrikken helemaal in deze fase! Heel veel sterkte en kracht om dit te verwerken en met jullie beslissing! 
@krokusje en noorw hoe is het met jullie echo's gegaan?? 
Vandaag te horen gekregen dat ik meer rust moet nemen ivm harde buiken! Schrik er een beetje van want doe voor mijn gevoel heel rustig aan maar blijkbaar toch niet genoeg, even kijken hoe ik dit ga aanpakken werk nog fulltime maar heb advies gekregen om me een dag per week ziek te melden! 

Hoi hoi,
Vandaag de 20weken echo gehad, het gaat goed met de kleine, alleen heb ik in m’n navelstreng 2 bloedvaten i.p.v. 3. We moeten naar het ziekenhuis voor een extra uitgebreide echo om te kijken of het hartje en de nieren goed zijn want die worden in dezelfde periode aangelegd. 

Zijn hier meerdere dames die dit hebben?

Wat een teleurstellend nieuws gebruiker 4046!! Heel veel sterkte de komende periode! 
En jullie ook veel sterkte veelliefs. Hopelijk zijn de vervolgonderzoeken allemaal helemaal goed! 
Onze 20weken echo was goed. Er zijn geen bijzonderheden gevonden en de baby groeit goed. De placenta ligt achter dus klopt dat ik de baby al goed voel. De baby werkte goed mee en was best rustig nu. 
Vanmiddag ook het kamertje opgehaald en alles ziet er keurig en super stevig (lees loodzwaar) uit. 
Mijn hartkloppingen lijken weer wat minder nu gelukkig.

Terug
Bovenaan