Uitgerekend maart 2019

@NoorW De 20 weken was helemaal goed. Hebben mooie foto's op een USB meegekregen en een filmpje. Erg leuk.  Ja voor jullie dan een tijd wachten geweest als de laatste echo met 12, weken was. Wij hadden nog een pretecho gedaan met 16 weken. En denk tussendoor dan we ook nog wel een echo doen. De volgende is over 10 weken. Dan hebben we een groei echo en gaan ze even de afstand tussen de placenta en uitgang checken. En dan bij 35/36 weken een liggingsecho. In totaal krijgen/hebben wij 5 echo's van de VK. Wat ik erg fijn vind. Hartkloppingen valt bij mij reuze mee. Heb t van mezelf door een hoger hartslag dan gemiddeld die ik heb. Maar gelukkig zeer weinig last van. Maar is wel iets wat vaker voor komt ja, hartkloppingen bij zwangerschap.  En het is ook idd een onprettig gevoel. Maar het kan geen kwaad.

Hoe was jullie 20weken echo? 

@gebruiker4046, Dat is niet de uitslag die je wilt hebben. Dit is verschrikkelijk om te horen. Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe met de beslissingen die jullie moeten overwegen/maken. Volg je gevoel. ?

Fijn voor de dames met goede echo’s, die van ons was ook helemaal goed. Sterkte voor de dames met minder goed nieuws! 
Tot week 16 ben ik kots misselijk geweest, daarna is t helemaal opgehouden. Nu met 22 weken moet ik weer elke ochtend overgeven ? iemand enig idee waarom dit is of die hetzelfde heeft?

Wat fijn dat jullie 20-wkn ook goed is! 
@gebruik282  vervelend he! Bij mij hield het toen ook op maar inmiddels alweer een paar weken super snel misselijk, van de week ook weer overgeven. Ik heb mezelf er ook maar bij neergelegd dat dit blijft tot het einde. 

Misschien een rare vraag.. maar hebben jullie ook al lekkende borsten?  Ik dus wel ? mijn vriend zei van de week in eens je shirt is nat bij je tepels... nu weet ik dus waar de vlekken van eerder vandaan komen. Nu maar van die pads halen 

Nee geen lekkende borsten hier.
Wel kan ik nog steeds misselijk worden. Groene thee, komt er gelijk uit ? trap er iedere keer weer in, met name op werk want dat dronk ik daar altijd!

Ik heb sinds deze week een zwangerschaps-/voedingsbh aan. Was wel klaar met de beugels, maar ik heb nog steeds wel bh's die ik wel pas. 
Was eerst naar hunkemoller geweest. Ergens uit de kast (en ik snap dat ze dit soort gedrochten niet in de winkel hangen) kwam de bh... wat een lelijk ding zeg... Einde seksleven per direct. Maar ja, ik dacht dat dat gewoon was hoe het was. En ook best prijzig natuurlijk.
Daarna zag ik super leuke hangen bij de h&m, ook met wat vulling, waardoor ik me niet zo exposed voel. Dus die gekocht en die andere gaat terug :-D

Terug
Bovenaan