Uitgerekend maart 2019

Goedemorgen allemaal,
Vandaag precies 23 weken zwanger en de gehele zwangerschap nauwelijks last gehad van kwaaltjes. 
Na een positief test resultaat +/- 5 weken direct gestart met foliumzuur en vitamine D.  Heb in de tussentijd geen last gehad van misselijkheid. 
Omdat mijn potjes met foliumzuur en vitamine D op waren ben ik op advies van de verpleegkundige overgestapt naar een vitamine voor zwangere vrouwen.
Twee weken geleden dagelijks een Davitamon mama compleet ingenomen en sinds toen klachten als: maagzuur, misselijkheid en zelfs overgeven.                  Dit is voor mij helemaal nieuw en het lijkt echt aan de nieuwe tabletten te liggen, ik ben ze namelijk extra tijdens de verschillende eetmomenten in gaan nemen en daarna begint het.                
Zijn er meer die hier last van hebben?              Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen en wie ik hier het beste voor kan contacteren?      Heeft iemand een tip?

Ik ben uiteraard geen expert, maar je zou kunnen overwegen alleen vitamine D te gaan slikken en kijken of dat beter gaat. Dat is wat ik officieel alleen nog hoef te nemen op dit moment. Ik neem ook wel een complete pil, maar heb er gelukkig geen last van. 

Maar misschien even overleggen met je verloskundige?

Ik werd ook kots misselijk van precies die davitamon! Je zou dus eentje van kruidvat huismerk kunnen proberen.
Ik heb nu Davitamon met extra ijzer en d3, is eigenlijk voor na de zwangerschap maar daar ben ik echt van opgeknapt! Voelde me daarvoor zo moe en lamlendig

Ik ben sinds mijn multivitaminen op zijn gestopt met dagelijks extra vitaminen slikken. Ik heb een doosje met vitamineC+, daar zit o.a. ook vitamine D bij, in totaal vooral een supplement voor meer energie en weerstand. Die neem ik alleen af en toe, maar voel me tot nu toe nog steeds helemaal prima zonder allerlei extra's :)

Ik heb dus elke dag lekkende borsten, heel fijn maar niet heus ? maar goed ze zijn aan het werk haha.
fijn om te lezen wat jullie innemen voor vitamines. Ik ben nu gestopt met de foliumzuur, maar merk dat mijn weerstand nu toch wel beetje achteruit gaat. Ook niet gek met de schommeling van de buiten tempraturen. 
Morgen na een week vakantie weer aan het werk, nu echt aftellen 12 weken tot verlof ?

Oh dat klinkt echt al als snel... 12 weken. Hier nog 16 weken... Pfff dat klinkt minder snel. 
Ben druk bezig geweest met de uitzet lijst dit weekend. Overal prijzen bij gezet die ik online kon vinden, zodat we weten waar we ongeveer op uit gaan komen. Ook even uitgezocht wat we allemaal al gekregen hebben. Moet alleen de (blije) dozen nog even uitzoeken. 
Al mijn kleding die ik toch niet meer pas in opbergbakken gedaan. Die pas ik toch pas na de verhuizing weer, dus die kunnen meteen in de berging. Lekker hoor om het een nu een beetje op orde te krijgen. 
Over de helft... wat gaat het snel (ook al vond ik dat de eerste weken helemaal niet haha)

Van de week weer op controle geweest. Alles gaat goed. Kleine druktemaker vond het leuk om precies tijdens het hartje luisteren tegen die daptone te schoppen ?
Bloeddruk was een stuk lager dan verwacht. Opzich niks mis mee maar verklaard misschien mijn duizeligheid!
Van het weekend gaat mijn man de baby kamer schilderen?

Hier ook alles goed met de kleine man. 20 weken echo vorige week gehad en alles was in orde.
Tot afgelopen maandag... we zijn opgenomen in het ziekenhuis met nierbekontsteking......... SHOOOOTMEPLEASE!
Hopelijk mogen wij snel naar huis :) 

Terug
Bovenaan