Hoi!
Ik wil me ook graag aansluiten! Een beetje laat, maar ik lees al een tijdje mee en zou t toch wel fijn vinden verhalen hier te kunnen delen.
Ik ben nu 23+5, ik vind het aan de ene kant hard gaan en aan de andere kant veeeel te langzaam.. mijn buikje groeit nog helemaal niet en dat vind ik gek en jammer! Meer meiden die daar ‘last’ van hebben (ik weet uiteraard dat er erger bestaat en dat last niet echt het goede woord is ?)?
Woensdag heb ik een uitgebreide echo, heb de baby sinds 18 weken niet meer gezien. En toen was het maar heel kort dus ik kijk er echt naar uit om weer eens te zien dat alles ok is! Ik woon in Frankrijk dus vandaar dat de termijnen een beetje anders lopen, ik denk dat mijn echo van woensdag overeenkomt met de Nederlandse 20 weken echo.
Fijn om deze groep te hebben gevonden en leuk om elkaar op de hoogte te kunnen houden! Trouwens, lekkende borsten heb ik nog niet gehad en kijk ik ook niet echt naar uit haha , maar net als stk wel beetje korrelig wit ‘spul’ op mn tepels af en toe, dus in de gaten houden .. toch een beetje gek als je opeens tijdens het werk 2 vlekken hebt, lijkt me ?