@Stk ik krijg met 30 weken een echo omdat ze dan de groei willen checken. De afstand tussen de baarmoeder en placenta was nu volgens mij met een paar mm te laag begreep ik. Niks om zorgen over te maken is iets wat ze vaak zien. Dus willen ze dat checken. En de liggingsecho is bij hun normaal om te doen bij 35/36 weken. Maar nog 10 weken wachten is lang haha. Dus ik wil wel tussendoor nog even naar ons kindje kijken. Kleine is lekker druk in m'n buik. In de nacht wordt ik er ook zo nu en dan wakker van. Soms zo'n pijn links onderin m'n buik dat trekt langs m'n bekken naar achter..vaak lucht het op als het lukt om een grote boodschap te doen. Wellicht dat dat gewoon pijn geeft zo nu en dan omdat de darmen ook in verdrukking zitten en dat wordt erger.. en bij mij zijn ze al erg gevoelig en had ik hiervoor ook al geen perfecte stoelgang...
Vanmorgen opgestaan met een krampachtig gevoelig onderbuik. Wel erg licht hoor, maar dan schrik je weer eventjes. Is door de dag geen wel weg getrokken. De baarmoeder groeit ook nog steeds natuurlijk dus dat zal je zo nu en dan nog wel eens voelen. Hopelijk kan m'n man straks weer de baby voelen. Soms is ie stil als z'n hand op m'n buik ligt haha.?hele tijd bewegen en dan...nee ik blijf nu stil?
Vanmorgen opgestaan met een krampachtig gevoelig onderbuik. Wel erg licht hoor, maar dan schrik je weer eventjes. Is door de dag geen wel weg getrokken. De baarmoeder groeit ook nog steeds natuurlijk dus dat zal je zo nu en dan nog wel eens voelen. Hopelijk kan m'n man straks weer de baby voelen. Soms is ie stil als z'n hand op m'n buik ligt haha.?hele tijd bewegen en dan...nee ik blijf nu stil?