Uitgerekend maart 2019

Hey allemaal,ik heb een vraagje aan jullie:  ik ben 26 weken zwanger. afgelopen week heb ik wat buikpijn gehad, soms wat harde buiken. Van de verloskundige urine na laten kijken bij de huisarts. Dit vanmorgen gedaan. Verhoogde/ontstoken witte bloedcellen. Blaasontsteking zeggen ze..  nu een kuur van 10 dagen gekregen. Nu nog veel steken in de zij.. (logisch die medicatie werkt niet meteen). Zijn er dames die dit tijdens hun zwangerschap ook mee hebben gemaakt?  

Goedemorgen allemaal, Vandaag 28 weken en 1 dag zwanger. Sinds paar weken heb ik een aantal keer per week dat een gevoel van niet lekker worden mij overvalt. Ik word duizelig, zie wazig, me oren gaan dicht, ik krijg het warm, ga zweten, word duizelig en krijg een lichte buikpijn. Dit overkwam me dus ook bij de afspraak in het ziekenhuis voor de groeiecho, heb toen het advies gekregen om dit een volgende afspraak te bespreken met de gyneacoloog. Dit heb ik gedaan en mijn lage bloeddruk zou hiervan de oorzaak kunnen zijn. Heeft iemand tips voor wat je op zo'n moment kunt doen? Na een paar minuten zitten gaat het weg maar het overkomt me iedere keer weer. Ik voel het dan ook niet aankomen.  

@gebruiker947Wat naar  zeg dat je zulke "aanvallen" krijgt! Dat is schrikken en 'goed' dat je het ook kreeg bij een afspraak bij de VK. Dan kunnen ze gelijk zien hoe of wat.Zelf ben ik hier niet bekend mee dus heb zo geen tips voor je. Hebben zij geen advies gegeven?Is er ook al iemand bekend met een bacteriële infectie down under? Met schimmel ben ik bekend. Maar nu vermoeden ze een bacterie.. wat hebben jullie ervoor gekregen? Het duurt max 3 weken voor de uitslag bekend is....? Zodat ze de juiste medicatie kunnen geven. Vind t erg vervelend blegh. Nu je zwanger bent heb je er veel meer kans op en komt t ook vaak voor.. balen..

Hoi allemaal,volg dit forum al een tijdje maar schrijf nu voor de eerste keer zelf.Ik ben Sandra 28 jaar en nu 28+4 zwanger van ons eerste kind, het wordt een meisje. Tot nu toe mag ik echt niet klagen met mijn zwangerschap,heb voornamelijk last van de minder bekende zwangerschapsklachten maar wel altijd lage bloeddruk. Inmiddels wat meer klachten dan in het begin maar alles wat nog normaal vol te houden valt. Een deze dagen weer naar het ziekenhuis om bloed te prikken, om te kijken hoe het met de antistoffen van de Rhc neg staat.Kinderkamer en Kinderwagen zijn al 1.5 week klaar, al ruime hoeveelheid schattige kleding gekocht

Dag 200! Whoehoe tijd vliegt!Iemand bekend met het hebben van de hik? Niet de baby maar ikzelf!Kan op internet niet echt wat vinden erover maar het is toch wel vrij vervelend...gelukkig niet continue maar komt wel elke keer terug. Zou het komen door dat je maag omhoog gedrukt wordt en ja dat fantastische maagzuur wat je af en toe hebt?  Hopelijk heeft iemand een antwoord! Nog een fijne zwangerschap allemaal! 

Jaaa gaat snel he! Ik zit op 216? De hik.. tsja, heeeul irritant! Heb het zelf ook super vaak! Ook zondet baby in me buik. Zou ook niet weten waarom!Nog 11 dagen werken!

Tijd vliegt!! Ik zit op 210 dagen ?Nog 4 weken werken, ga mogelijk wel wat eerder afbouwen vanaf 40 uur.  Kleintje is met 29 weken al volledig ingedaald dus even stapje terug. Donderdag de groei echo en een prik omdat ik negatief heb en hij positief is. Geen ervaring met de hik, heb het ook bij de kleine nog niet gevoelt. Of misschien wel maar niet door gehad :p Ook geen ervaring met een bacterie @krokusje is er inmiddels al wat meer bekend?  Ik verlies wel enorm veel afscheiding wat soms zorgt voor de schimmel infectie ?

Terug
Bovenaan