Uitgerekend maart 2019

Wat vervelend Krokusje, heb je er veel last van of ben je vooral bang dat het invloed heeft op je baby? Lastig zeg dat je 3 weken moet wachten op de uitslag voordat ze met een behandeling kunnen beginnen. Heb er zelf geen ervaring mee dus kan je er geen advies in geven.Ik heb vrijwel nooit de hik, maar mn baby zeker 1 keer per dag! Zo’n grappig gevoel.. en anderen kunnen het ook al voelen! Daardoor heb ik ook t idee dat ik een beetje kan inschatten waar baby zit.. 2 weken geleden had ik wegens bloedverlies controle en toen werd er gezegd dat hij waarschijnlijk met zijn hoofdje al onderin ligt, en ik voel de hik ook heeeelemaal onderin mn buik dus dat zal dan nog steeds wel zo zijn. Morgen weer controle dus dan zal d ebevestiging (of niet dus?) wel komen. Ik zit op 214 dagen, super spannend, we zijn druk bezig met de babykamer, nog even niet klaar maar we gaan wel hard vooruit nu gelukkig! Hebben jullie al alles klaar? 

@mimi nou niet echt verder last van, wat andere afscheiding....want de dokter zij ook een schimmel is niet zo erg maar een bacterie wel...die moet weg zijn voor je bevalt want dat is gevaarlijk voor t kindje...dan breng je het over en dat komt de baby niet ten goede.... Verder nog check laten doen op blaasontsteking voor de zekerheid...maar dat was helemaal goed. Tevens heb ik ook geen bacteriën of schimmels vaginaal dus gelukkig maar! Kan gewoon dan een hormonaal dingetje zijn.Van de week al t kraampakket aanschaffen. Dan ligt t maar vast klaar... Kan niet wachten tot onze kleine man er is en we samen kunnen genieten en kunnen wandelen. Wordt steeds ongeduldiger ahah

Oh gelukkig dat het toch allemaal in orde blijkt te zijn! Ja die afscheiding is geloof ik wel normaal, heb er ook weleens “last” van. Wat zit er precies in het kraampakket? (Ik woon niet in Nederland.. weet ik gelijk wat ik nog allemaal moet aanschaffen ?)

Wat fijn Krokusje!@mimi even googlen op het kraampakket. In nederland is het verplicht om aan te schaffen..De hik nog nooit gevoelt bij de kleine..  voor de ligging daarintegen geen verloskundige nodig. Voel het precies.Het is een dwarsliggertje ?

Oeps tijdje afwezig geweest hier maar fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat! Hier schiet het ook op, morgen 31 weken alweer! Aan de ene kant lijkt het nu alsof het snel gaat aan de andere kant klinkt 2 - 2,5 maand nog best lang! Ik kan ook niet wachten, maar aangezien ik nog full time werk moeten we nog veel regelen dus gelukkig is er nog tijd. Ik kijk wel heel erg uit naar mijn verlof nu :)Hier wel de hik al veel gevoeld, begon het rond de 28 weken te voelen en nu bijna dagelijks :) Ze ligt vaak met haar hoofd beneden maar gister volgens mij andersom, kon haar ook echt voelen bewegen en draaien.Succes met de laatste loodjes voor iedereen die nog even door moet werken!

Hier ook iemand die een tijdje afwezig is geweest. Drukke periode achter de rug, maar gelukkig lijkt het nu weer wat rustiger te worden. Inmiddels ben ik bijna 29 weken, dus dat mag ook wel, want dat drukke trek ik gewoon niet meer...Het gaat hier allemaal lekker z'n gangetje verder. Nog 7 weken werken (tussendoor nog  een week vakantie dus dat onderbreekt de boel lekker). Vind het af en toe wel pittig hoor, maar we bikkelen door.Gisteren de suikertest gehad, dus ben benieuwd naar de uitslag. Vorige week lag onze baby nog met hoofd naar beneden maar zo te voelen aan alle trapjes en bulten die 's avonds bewegen is hij/zij dwars gaan liggen. Gelukkig is er nog alle tijd om terug te draaien!

Gister controle gehad. Gelijk geprikt voor HB. Vandaag 29 weken?. Baby groeit super! Ligt bij mij echt 9 van de 10x rechts in mijn buik...gister lag hij ook met z'n hoofd naar beneden. Als ik aan m'n buik voelde, dan voelde ik rechts ook meer weerstand dan links. Daar kon ik verder de buik indrukken. Dus dat is wel leuk...voelen waar hij ligt. Laatste trimester begonnen en natuurlijk weer maagzuur wat op begint te spelen zoals in het begin ?? super vervelend..vooral in de nacht... Dus rennies altijd overal bij de hand. 21jan. Intake kraamzorg en in de avond echo. Lekker kijken naar de kleine man. Ben benieuwd hoe groot en zwaar hij nu is? Zoals ook al hierboven aangegeven, ik kijk ook echt uit naar m'n verlof! Een kantoor baan is ook niet alles. Te lang te vaak zitten wat bij mij alleen maar voor meer bekkenpijn zorgt... Heb daar al een yogabal liggen dat helpt wat...maar kom thuis en in t weekend pas echt tot rust...en zodra die druk/pijn weg is.....mag ik alweer werken en begin ik weer van vooraf aan ... Pff..blij als ik verlof heb..lekker rust nemen en hier en daar wat ronnelen in huis. 

Hoe is het met iedereen hier? ?
Bijna verlof, ben er best aan toe, ookal gaat het eigenlijk ook nog wel. Het is denk ook gewoon omdat je er naar toe leeft!
Wij hebben ons geboortekaartje binnen! Ben helemaal gelukkig! Enveloppen kan ik vast schrijven en de postzegels plakken! 
Alleen nog alles wassen. We zijn er klaar voor!

Terug
Bovenaan