Uitgerekend maart 2019

Hier gaat t goed. Al ben ik ook wel de dagen aan t afstrepen voor ik met verlof kan. Het duurt nog 5 weken voor mij.  Kijk daar naar uit.
Ook wij hebben de proefdruk binnen van het geboortekaartje. Helemaal leuk!  Tot besteld is vooraf de enveloppen zodat we die kunnen schrijven. 
Fijn hè als je zo (bijna) alles voor elkaar hebt. ? We worden steeds ongeduldiger om onze kleine man te ontmoeten ?

Hier gaat het ook zijn gangetje. Ben wel nu sinds 2,5 week minder gaan werken.  Op advies van de vk.  Kleine zat net iets onder het gemiddelde qua groei en gewicht. + met 29 wk volledig ingedaald. 
Moest iet wat rustiger aan doen. Nu nog 1,5 week werken en dan verlof. Het is denk idd doordat je er echt naar toe leeft! 
Bij ons is alles af, klaar en gewassen. Alleen nog lakentjes strijken en ledikant, wieg en kinderwagen voorzien van dekentjes.  
Proef druk laat ik van de week maken en ben super benieuwd hoe het er uit komt te zien.  Tijd is wel super snel gegaan.. vinden jullie ook niet?

Leuk om jullie verhalen te lezen! In het begin ben ik ook een tijdje actief geweest op dit forum maar al een hele tijd niet meer! 
Herkenbaar om te lezen allemaal. Hier nu 33+2, nog 2 weekjes dan verlof. Kijk er ook ontzettend naar uit! Hopelijk kunnen we nog even genieten van de rust voordat de kleine zich meldt?! Ook wij hebben de proefdruk en enveloppen binnen! Super leuk om te zien. 
Geniet van jullie verlof allemaal!!

Dag iedereen, 

Goed om te horen dat het goed gaat met iedereen :) ik ben vandaag 34+3. Vorige week (op 33+1) moesten we naar onze gynaecoloog voor een groeiecho. Onze baby zou al 47cm groot zijn en al 2,7kg wegen... Volgens de gynaecoloog zou het een flinke baby worden: 53cm groot en 3,9kg. Ik hoop stiekem toch dat daar een paar cm's en grammetjes af gaan uiteindelijk :) 
Ik moet nog 3,5 weken werken en dat begint wel te wegen. Vooral het opstaan gaat moeilijk (ik slaap echt slechter) en de verplaatsing is vermoeiend. Over het algemeen kan ik wel zeggen dat ik voel dat de laatste loodjes zijn aangebroken: het begint terug echt vermoeiend te worden. Gelukkig mag ik 2 dagen in de week van huis uit werken. 

Groetjes!

Leuk om al jullie verhalen te horen! Misschien is het leuk om naar het einde toe en na de geboorte nog updates van iedereen te plaatsen? De laatste twee maanden is het erg rustig hier....
Ik ben nu 32+6 en helaas is bij ons nog niet alles af zoals ik bij jullie kan lezen. We zitten nog midden in een verbouwing en hopelijk kan ik over twee weken de babykamer en onze slaapkamer gaan inrichten. Het is dus even behelpen zo, maar komt uiteindelijk vast goed. 
Gister nog op controle bij gyn geweest, bloeddruk was ietsje hoger, waardoor extra pilletje erbij. Last van carpaal tunnel syndroom waarvoor spalkjes in de nacht gekregen. Verder was mijn ijzer nog wat aan de lage kant waarvoor ik ijzertabletten heb gekregen. Het valt ook allemaal niet mee: werken, verbouwen en in het laatste trimester van de zwangerschap zijn. Het is ook ietsje te veel. Probeer nu echt rustiger aan te doen en over twee weken ook hier verlof! Daar kijk ik nu wel enorm naar uit. Verder voel ik me eigenlijk nog heel goed!
Heeft iedereen al een naam en zelfs al geboortekaartjes?!? Wij hebben nog geen naam... vinden dat heeel erg moeilijk haha! Succes iedereen nog. 

Goed te lezen dat t met iedereen z'n gangetje en goed gaat ondanks de ongemakken die er bij komen kijken.
Wij hebben ons proefdruk al even binnen van t geboortekaartje. Ben bezig met bedankjes te maken voor de babyshower die ik krijg (weet niet wanneer die precies is maar zal niet lang duren en dan heb ik alles maar vast klaar liggen ?). Verder ben ik nu 31+3 en zit ik te denken om wellicht ipv 4 weken van te voren, 5 weken van te voren met verlof te gaan ..energie raakt echt echt op....ben Total los als ik thuis ben en emotioneel ervan soms ook na t werk.. 
Verder merk ik op dat ik zo nu en dat steken en een drukkend gevoel ervaar bij m'n cervix..iemand hier ook al laat van?

Wat leuk om alle updates te lezen! Gaat zo te horen best goed bij iedereen gelukkig ondanks dat de 3e trimester duidelijk zwaarder is, merk echt een verschil met een paar weken terug!
Hier nu 33+2 en sinds een paar weken slaap ik slecht en nu blijk ik ook carpaal tunnel syndroom te hebben! Vandaag ook zo'n spalk besteld, benieuwd of het helpt heb jij al verschil gemerkt @maart2019?
Nog 4 dagen tot verlof kan niet wachten, moet nog veel regelen we lopen echt achter haha! Goed zeg dat jullie al geboortekaartjes hebben, hopelijk lukt het komende week om daar in te verdiepen? naam hebben we als het goed is wel! Nu nog de rest van de uitzet regelen, grote dingen zijn binnen maar moeten nog veel kleine essentiële dingen en wassen ga ik ook zondag mee beginnen.
Ben ook twee keer in het ziekenhuis beland vanwege stress en hoge bloeddruk maar gelukkig beide keren gerustgesteld en nu dus ook iets rustiger aan!
Succes nog meiden, duurt niet heel lang meer!

Hoi allemaal,
Aangezien ik toch niet kan slapen dacht ik laat ik hier maar weer eens van mij horen.
Over het algemeen gaat het goed, mag niet klagen. Wel loop ik bij de gynaecoloog omdat mijn hartslag en van onze baby te hoog is. Merk wel dat ik mij er zorgen over maak, vooral in het bewegen merk ik dat ik terughoudend ben omdat ik bang ben dat mijn hartslag veels te hoog word. Nou voel ik dit ook en moet ik echt rust nemen als ik mij bijv aangekleed heb.
Voor de rest voel ik mij goed, ook is de baby erg druk wat mij een zekerder maakt. Tuurlijk is alles een stuk zwaarder geworden. Omdraaien in bed gaat niet zo makkelijk meer. Ik kijk er echt naar uit om ons kleintje van te hebben, droom steeds vaker dat hij/zij op mijn borst ligt. 
Alles gaat zo snel, voor je het weet hebben we een klein, schattig jongetje/meisje in onze handen ?.

Terug
Bovenaan