Uitgerekend maart 2019

@EPF
Dat heb ik ook! Angst heeft echt wel plaats gemaakt voor het gevoel van: Laat maar komen!!
Vandaag ben ik precies 37 weken en dat wakkert dat gevoel alleen maar meer aan ?
Kijk er zo naar uit om lekker met die kleine te knuffelen, te wandelen, ernaar te kijken! (En op mijn buik te slapen) ?

Hallo allemaal,
bij mij is er een keizersnee ingepland op 7 maart ivm stuit en teveel risico voor stuitbevalling ivm ruim 3,6 kg en best smal lichaam
vind ook heel spannend maar wel fijn te weten dat het nu ong nog 3 weken duurt en de kleine er is? zie alleen wel echt op tegen het herstel maar daar komen we ook wel weer doorheen?? 
en ik kan ook echt niet wachten tot ik op me buik kan slapen maar daar moet ik helaas nog eventjes op wachten neem aan dat het niet lukt met een buikwond?

iedereen succes met de laatste lootjes!!

@smpje haha ja hoop dat het na de zwangerschap voorbij is, hij neemt het nu ook vaak op en laat het sochtends horen t zijn echt rare geluiden! Daaraan merk ik hoe zwaar mijn lichaam het nu heeft.
@BO GA respect hoor zo lang werken met slecht slapen, ik vond mijn laatste week erg pittig met 4u slaap maar nu gelukkig al 2 weken verlof! 
Ik heb alleen geen gevoel meer in een paar vingers op mijn rechterhand, gaat erg snel achteruit met de carpaal tunnel want hou nog teveel vocht vast, hopelijk duurt het niet al te lang meer!
Hier ook een kleine met de hik maar dit is nu de laatste week wel minder geworden en de bewegingen zijn ook krachtiger en trager!
@Mjosje spannend een keizersnee maar hoor ook heel veel verhalen met goed herstel, vaak is een geplande heel goed te doen maar het blijft een operatie idd dus wel de nodige zorgen en jammer van je buik dan idd, dat is ook iets waar ik naar uit kijk! 

@mjosje succes met de keizersnee!

ik kan eindelijk weer plat slapen. Volgens mij is de kleine al ingedaald bij mij. Heb veel spanning op mn onderbuik en last ervan. Denk ook dat ze eerder gaat komen als 21 maart. 
Iets doen is nu echt amper mogelijk, en de was stapelt zich op. (Mn vriend kan het wel doen maar ben zo iemand die de was en andere bepaalde klusjes zelf het liefst doet omdat het dan gebeurd zoals ik het wil ?) moet helaas vandaag eraan geloven dat hij de was gaat doen. 
Probeer rustig te blijven voor de bevalling, dus hopelijk lukt me dat ook. Probeer het inderdaad over me heen te laten komen. 

@mjosje wat spannend! Lijkt me best een gek idee dat je de datum al weet! Heel veel succes met de KS!
@Nikki laat je lekker verwennen door je man! Toch super fijn dat ie het allemaal wil doen!
Mijn man is zoo lief de laatste tijd! Doet ook super veel klusjes uit zichzelf, maakt ontbijt op bed en noem maar op.?

Dag iedereen! Hoe gaat het met jullie?  
Ik ben vandaag 38 weken :) echt gek hoe snel dat toch is gegaan hé!? Over een week moet ik weer naar de gyn. Dan ga ik wel vragen of ze mij wilt strippen of iets dergelijks want ik ben er ook wel klaar mee. 
Gisteren waren er vrienden bij ons, en hebben we een tochtje van 2km gewandeld. Ik heb heel de avond als een zombie in de zetel gezeten omdat ik zo moe was van dat korte tochtje :)
Toch ga ik vandaag weer even op wandel hoor. Ik hou heel veel vocht vast (heb dus ook last van vingers en polsen) en heb gelezen dat dat kan helpen + het zou helpen bij de indaling. Het is vandaag ook mijn eerste dagje verlof dus nu kan ik overdag eens een dutje doen als ik voel dat mijn lichaam dat nodig heeft: za-lig! 
Veel succes deze week! 

Zo leuk dat alle verhalen zó herkenbaar zijn! Hier ook een baby met zeker 2x per dag de hik. Hij had eens de hik tijdens een echo bij de gyn, die zei toen eerst: nee dat kan de hik niet zijn, de tussenpozen zijn te kort, maar het was dus mooi wel de hik en het was daarna erg grappig om te zien hoe hij er helemaal van schokte. Ook wel een beetje zielig maar het is wel normaal gelukkig. 
Ik heb ook het geluk een super lieve man te hebben die van alles doet en het me graag makkelijk maakt ❤️ hij blijft wel elke dag als hij uit z’n werk komt vragen: wat heb je vandaag gedaan? En ik moet zeggen dat ik daar tegenwoordig soms het antwoord op schuldig moet blijven... haha uh, niks. 
@stp: het carpaal tunnel syndroom is echt een bitch ja, ik heb er al zeker een maand last van (ben nu bijna 37 wk) en voel inmiddels de topjes van mijn wijs- middel, en ringvinger nooit meer en heb s’ochtends veel pijn, kan mijn handpalmen dan niet openen.. dat is echt hét kwaaltje wat ik heb dat ik niet verwacht had en me echt enorm dwarszit! Ik ben een handwerker en wilde dus super graag in de laatste weken van mn verlof lekker op de bank borduren, haken, etc voor de baby: mooi niet dus!! 

@mimi hahah!! Jaa mijn man vraagt ook altijd: en wat heb je vandaag gedaan? En soms is t dus idd: niks! En dan antwoord hij nog met: oh goedzo ? schatje is t toch..

Wat balen van jullie Carpaal tunnel syndroom! Lijkt me lastig en pijnlijk!

Terug
Bovenaan